...: Kalhoty, co jsou strašně in/ pants which is in

sobota 12. května 2018

Kalhoty, co jsou strašně in/ pants which is in

Ahoj všichni, v dnešní článku vám představím horkou novinku, kterou můžete vidět na kde jaké celebritě, blogerce, ale i ostatních lidech. Jedná se o kalhoty, které jsem si objednávala čistou náhodou vloni z Rosegalu. V té době, jsem neměla ještě ani ponětí, jak hrozně in tyto kalhoty nacházející jaro budou. Kalhoty s páskem, či mašlí,  jsou hitem roku, mašle, či pásky se hojně objevují také u kraťasů, na které mám také zálusk.

Hi everybody, in today article I show you hot new in fashion, which you can see on celebrities or bloggers or another people. It is pants with belt, which I ordered before year on Rosegal. Before year I had not no idea that it will be so trendy. 

Kalhoty můžete najít snad ve všech možných dražších obchodech, levnějších, v shopping centrech, ale také za menší penízky na webu. Já si kupovala tyto kalhoty dvoje, ty které mám na sobě jsou mi obtažené a necítím se v nich úplně nejlépe, i když je určitě vynosím, z toho důvodu jsem objednávala téměř totožné z Wish, kde vyšly s poštovným na asi 150 korun, no jo, cena krásná, ale materiál hrůza! Plandavé, neforemné a nitě. Proto pokud by jste chtěly kupovat podobné kalhoty a neplánujete zrovna jít do nákupního střediska a přemýšlely nad čínskými stránkami, dejte si pozor aby ty kalhoty opravdu za to stály, přečtěte si pozorně recenze a co můžu asi nejvíce doporučit je ten Rosegal, nebo možná budou také na Zafulu, Dresslily, Gamissu, či podobném obchůdku.

You can find this pants in many shops in shopping center, but you can find this pants with lower price on e-shop, for examples on chinese e-shop.  This pants, are a little smaller, so I ordered next similar pants from Wish, the price was lower than RosegaL and the quality is worse. So I can recomended pants from Rosegal, Gamiss, Dresslily or Zaful. 
Jinak vám chci zkráceně říci, co se u mě děje. Ve čtvrtek jsem udělala další krok k ukončení mého studia a odevzdala svoji bakalářskou práci. Kdo mě sleduje na instáči, určitě si všiml. Momentálně se prokousávám skrz totální lenost a neschopnost dokopat se k učení, čekají mě poslední dva termíny ve škole, jeden zápočtový a druhý zkouškový a pak už jen chvíli a končím. :) U toho všeho se snažím vypnout a držet se nad vodou, zajít na kafčo, či psát tady na blogu a nebo si uklidnit nervíky něčím fešným, novým :) Myslím kosmetikou, či hadříky.

Otherwise I want say you about me. On thursday I put my bachelor thesis to my school and I have now only one month and I will be maybe after finally exams bachelor. Now I learn for every exams which I have now and for finally exams. Because I don´t like lie with books and learning material all day, I sometime go on coffes, or sometimes I write on blog or I buy cosmetics or clothes, which I like. 
Už máte v šatníku tyto kalhoty? Líbí se vám tento hit? Co plánujete na zbytek víkendu? (Jsem zvědavá!;))
Do you have this pants? Do you like this pants? Which plans do you have for weekend? 

23 komentářů:

  1. Those pants are to cute!!! I love them.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle kalhoty se mi hrozně líbí, ale ještě jsem nenašla žádné, co by mi sedly:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle kalhoty jsem už kdesi viděla a docela mě i zaujaly :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Kalhoty vypadají skvěle, líbí se mi. A držím palce ve škole. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Your pants is gorgeous and stylish ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. You look so cute!Great pants btw :) You have lovely blog,so I am following you now,hope you can follow my blog :)


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, I will check your blog as soon as possible.;) Thank you for your following.

      Vymazat
  7. Líbí se mi na nich ta mašle, ale jinak je nevlastním. A popravdě ani nevím, zda si je plánuji pořídit, ale špatné nejsou :-) viděla jsem velmi podobné v nějakém obchodě, teď si netroufám říct v jaké přesně a ty byly moc pěkné, protože byly černo-bílé, tzv. pruhy a vypadaly fakt moc pěkné.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty by se mně určitě také líbily! Miluji kombinaci černé a bílé :)

      Vymazat
  8. Vyzerajú veľmi pekne :) Tiež som nejaké podobné zháňala, ale bohužiaľ nemali moju veľkosť

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě se po nich podívej pokud se ti líbí, teď je jich všude dost. :)

      Vymazat
  9. Krasne sú! Ja hladám takéto uz velmi dlho ale nejak mi v tomto osud nepraje a bud nemaju moje cislo alebo mi nesadnú takze asi take uz mat ani nebudem :D ale krasny clanok! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu článku a ke kalhotám, myslím, že možná ještě nějaké najdeš. :)

      Vymazat
  10. Ja mám také podobné v ružovom a sú skvelé :) Milujem ich aj keď je vonku neviem ako teplo :)

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat