...: Tak mě vyhoď/ empties products

neděle 20. května 2018

Tak mě vyhoď/ empties products

Zdravím vás všechny. Nejdříve bych chtěla poděkovat za komentáře a u  některých případně za lajky na instagramu a sledování videí. Ačkoliv neodepisuji a nečtu blogu a jsem méně aktivní, všechno skrz mobil, který mám věčně po ruce vidím a moc mě to těší. 
Dnešní článek není ani tak docela článek, protože jsem skrz časový press zapomněla nafotit fotky. Z toho důvodu dnes přidávám jen video se spotřebovanými produkty. Pokud budete chtít můžete se podívat a pokud ne, můžete mi napsat cokoliv hezkého dolů do komentářů, případě to, co jste v poslední době vypotřebovaly vy a jak jste byli spokojeni. :) 

Hi everybody. At first I want thank you for your comments and likes on my instagram or watching my videos. Althought I don´t write articles I don´t write answers for your comments I watch everything on my phone and it is very satisfaction for me. 
Today post is not typicall article. I forgot for photos because I have no time. From this reason I add video with my empties products. If you want you can watch this, but it is only in czech language or If you want you can write me which products do you have in empties products.


2 komentáře:

  1. Ten jogurtový krém od Nivei musel být super a masky od Balei mám taky moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl naprosto dokonalý, hezky voněl a moc dobře hydratoval. :)

      Vymazat