...: Puntíky/ polka dots

středa 23. května 2018

Puntíky/ polka dots

Dnes mi došly nové šaty ze Zafulu. Jedná se o puntíkové šaty, které jsou dlouhé přibližně ke kolenům, šaty jsou s podšívkou a takového polo rovného střihu, jsou z lehkého materiálu, ale je to spíše umělotina, líbí se mi jejich střih i propletenost ramínek, které se na zádech kříží. 

Today I got this new dress from Zaful. It is polka dots dress which are long to knees. Dress has lining. The shape of dress is straight, but skirt is not so straight. They are make from light material, but it is from artificial material. I like their shape and straps which are crossed.

Nicméně šaty mi nepadnou skrze velikost přes poprsí, pevný materiál není elastický a plastový zip na boku tomu také dvakrát nepomůže. Docela mě to mrzí, ráda spolupracuji se Zafulem a  miluji jejich nabídku šatů, jsou originální a je jich navíc poměrně velký výběr. 

However the size is for me small because of my breasts. Strong and solid material is not elastic and plastic zipper is not for me good. I am sad, that I can not wear it, because I have like cooperation with Zaful and I love their offer dress, they have original and big variety of dresses. 

Máte rády puntíky? Dost často se setkávám s názory, že puntíky neee. Tak jak jste na tom vy? 

Do you like polka dots on dress? 

13 komentářů:

  1. I really like polka dots on clothes, and the dress
    is really pretty! i just discovered your blog i am following you now :)
    here is my blog in case you want to check it out! (or follow back, i'd really appreciate that <3)
    kisses!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. beautyfull! I really like polka dots on dress :)
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  3. Awesome My dear
    I invite in my blog
    Kisses

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám puntíky ráda a je škoda, že ti šaty nesedly. Vypadají pěkně.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám puntíky ráda, šaty vypadají krásně, škoda, že ti nepadnou. :-) Ale i když puntíky ráda mám, tak se přiznám, že nic puntíkatého snad v šatníku nemám. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tento vzor sa mi síce páči, ale nevedela by som si ho na sebe predstaviť :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám puntíky moc ráda, ale spíš větší než malé:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat