...: Paruky/ wigs

sobota 16. června 2018

Paruky/ wigs


Ahoj, dnes vám představím něco neočekávaného, něco co doposud na mém blogu nikdy nebylo, co se mi líbí a co bych si nejraději objednala, pokud bych měla nějakou zbytečnou kačku navíc a nebála se měnit rapidně image.

Hi today, I want to show you something unexpected from me. I have never written about this theme.If I had money and bravery I try it. 


Určitě jste už poznali podle obrázků. Dnes vám představím stránku, která se zabývá parukami. Podobné paruky, nebo spíše na podobný způsob nosívá například Petra Lovely hair, i když u ní jsou to spíše příčesky. A určitě spousta dalších Youtuberek využívá tento trend pro svá videa a změnu jejich vzhledu, aby člověka upoutaly.
Nejdříve bych chtěla zmínit, že na eshopu najdete jak pravé vlasy, tak i syntetické paruky.

Maybe you know what I mean. You see pictures. Today I show you page with wigs. Similar wigs has Petra Lovely Hair – czech youtuber and also many another youtubers.
At first I want say, that on eshop you can find real hair, but quality syntheticwigs too.


Z vlásků jsem vám vybrala první ombré, které jsou typické dvoubarevným tónováním. Přidávám popisek ze stránky.
The first hair are ombre. I add desription.

Ombre wig - Decribes from page
It is darker hair color on the top and lighter hair color at the ends of the hair. This wigs have a lot of colors to choose. No matter wavy curly or straight, you always can find a suitable one.
Different styles: blonde ombre wig,Pink ombre wig,Grey ombre wig,Purple ombre wig,Red ombre wig,etc.


Další vlásky jsou v trendy růžové barvě. Některé mi lehce připomínají rose gold odstíny. A co vám?
Next hair is in pink colour. This hair looks like a rose gold. What do you think?

Pink lace front wigs - Describes from page:
Girls love pink lace front wigs style now and it seams that pink wigs will never out of date. Different styles:Pastel pink wig, Short pink wig, Pink bob wig, Hot pink wig, Pink ombre wig,etc.
Jako tmavovláska toužím po blonďatých vlasech, navíc blond je stále v kurzu.
I have dark hair, so I want blonde hair and blonde is also still trendy. 

Blonde lace front wigs - Desribes from page:
Blonde wig can be glamorous or playful and carefree,The blonde look will always and forever remain one of our favorites.Choose from beach blonde to honey blonde,from short hair to long hair,they can match all occasions.
Different styles:Long blonde wig,short blonde wig,Blonde bob wig,Blonde ombre wig,Honey blonde wig,Ash blonde wig,platinum blonde wig etc.

Zaujaly vás tyto vlasy? Přemýšlely jste někdy nad parukou, či vlastníte paruku?
Do you like this hair? Do you have wig or do you want wig?

19 komentářů:

  1. Nikdy jsem nad parukou nepřemýšlela a ani mě taková změna neláká. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné parochne, ale za mňa jedine možno na video a do nejakých tutoriálov s makeupom, inak nie ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mně možná už také, i když jsem měla dobu, kdy jsem nosila jednu ven :D

      Vymazat
  3. Já jsem tmavovlasá, takže jsem si kupovala paruku asi dva roky zpět, když jsem měla jít za anděla, koupila jsem si blond za pár korun a samotnou mě překvapilo, že byla i poměrně kvalitní, necuchala se, nepadaly z ní vlasy a vůbec udělala dobrou službu. Pak jsem ji někam uklidila a prostě dodnes ji nemůžu najít. :-D Tyhle paruky vypadají fakt pěkně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona se někde najde až ji budeš nejmíň čekat:D To tak bývá.

      Vymazat
  4. Žádnou paruku nevlastním a ani to neplánuji, ale celkem mě baví se dozvídat nové informace o parukách, které jsou z pravých vlasů, jak se dělají, atd.. Měla jsem tu možnost výrobu paruk vidět na vlastní oči :-) díky oboru, který studuji.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to mohlo být super vidět jak se vyrábí. :) To bych chtěla také.

      Vymazat
  5. Paruky mi přijdou jako super, když má někdo krátké vlasy a zatouží na chvíli po dlouhých, ale osobně bych se asi bála, že mně to někde spadne z hlavy :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží asi jakou paruku by jsi měla, některé drží na hlavě docela dobře si myslím.:D

      Vymazat
  6. Já bych do toho asi nešla, ale na jiných se mi fakt moc líbí:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to líbí na té slečně, kterou jsem dala do článku, k ní to prostě jde.:)

      Vymazat
  7. Great wigs, like them all.
    Have the similar text on my blog!

    Kathy's delight

    OdpovědětVymazat
  8. Mě takové paruky vůbec nelákají. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. Gorgeous post, I'd really like to try a wig :)

    Check out my blog:
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám osobne z parochní dosť zmiešané pocity a asi by som si sama žiadnu nekúpila, nevidím v tom zmysel. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage
    VEĽKÁ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. Parochňu som ešte nemala, avšak musím priznať, že strihy a farby ma teda zaujali. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat