...: POSLEDNÍ MĚSÍC STUDIA/ last month on my school

pondělí 18. června 2018

POSLEDNÍ MĚSÍC STUDIA/ last month on my school

Ahoj dnes mám pro vás shrnutí mého posledního měsíce ve škole. Jelikož jsem během celé doby natáčela vlog a začala jsem Žďárskou poutí - největší poutí u nás na Vysočině a skončila ho mým bakalářským titulem, nejedná se o měsíc jako takový... spíše období, kdy jsem s točením začala. Ze všech událostí, které se odehrály během měsíce fotky nemám, proto můžete klidně mrknout i na vlog. 

Hi today I have for you summary from last month. I mean month when I learned for my final exam in school. It was started in Zdar nad Sazavou where was the biggest funfair in our region and I end my month with bachelor degree.


Z poutě jsme byly doslova k vytržení. Neskutečně moc jídla, pití, atrakcí, lidí, VŠEHO a navíc jsme při hledání toalety narazily na nutrie.
Dalším bodem měsíce května byla Noc kostelů, které jsem se účastnila poprvé, při té příležitosti jsme šly na noční vyhlídku z věže.

We loved funfair. There were markets with food, drink, there were attractions, many people. Whne we sought toilets, we found Nutria.
The next point this month was Night of church, which i visited at first time and we went  to tower to watch night city.
Květen byl měsícem, kdy jsem si vybrala snad všechny návštěvy u doktorů, byla jsem po dlouhé době na brigádě rozdávat letáčky a navštívila u nás ve městě akci Muzikanti dětem, kde byl pro mě nejzajímavějším interpretem Petr Bende

The May was month when I visited many doctors. I had job in Teta drugstore and I visited Musicians for Children, where was Petr Bende - he is Czech singer.
Během května a hlavně června jsem byla asi milionkrát ve městě, potřebovala jsem svázat státnice, ale samozřejmě i nakupovat.:) Po dlouhé době jsme si udělaly s mamčou holčičí den a já ji pozvala do kavárny, kde ještě nebyla. S Hančou a Zláťou jsme si šly dát na posilněnou něco dobrého na mekáč a ten jsem navštívila ještě s našima na den dětí. A docela často jsem jezdila na chatu, učila jsem se, nebo relaxovala. 

During may and mainly June I was for many times in centre of our city, because I bought  some things for school and myself. After long time we had with my mum "girls meeting" and I bought her something in coffee bar where she had not  been before. With Hana and Zlata we went to Mc´Donalds and I visited Mc´Donalds with my parent on Day of children too. I visited cottage where I studied or relaxed. 

Strejda měl oslavu padesátin, pozval nás na skvělý oběd, do restaurace, kde jsem ještě nejedla a pak jsme jely na chatu, kde se grilovalo, pojídali se zákusky a zpívalo se u ohně. Fotila jsem si x selfíček a tohle je zrovna v novém tričku.:)) Těsně před státnicemi jsem dostala od přítelovi rodiny třešně a hned po státnicích upekla svojí první bublaninu. Jo a 12. června se ze mě stal bakalář, ale o tom jste už mohli číst TADY.

My uncle had birthday party, he celebrated 50 years. We had a great lunch in restaurant, where I had not been before and after this we went to cottage, where we broiled and we ate desserts and we sung with fire. I took a photos of many selfies and this one is in my new t-shirt. Before state exam I got cherries by my boyfriend´s family and on 12th of June I was bachelor. 

4 komentáře: