...: ROSEGAL

čtvrtek 19. července 2018

ROSEGAL

Ahoj, urřitě jste si všimli, že jsem začala spolupráci s Rosegalem. Rosegal je podobný eshop Zafulu, nicméně některé kousky jsou tam zcela jiné, odlišné a navíc je ta větší výběr pro plus size a mimo jiné jedná se o eshop, ze kterého jsem zkoušela objednávat věci na vlastní pěst (bez spolupráce) a byla jsem spokojená. 
Dnes vám chci ukázat 3 kousky, které bych si ráda z Rosegalu objednala a navíc bych chtěla podotknout, že Rosegal slaví nyní výročí a jsou na něm obrovské výprodeje. :) A poštovné je zdarma;). 

Hi, you saw that I cooperate with Rosegal. Rosegal is similar e-shop like a Zaful, there are many another so original pieces and many things are different, for example there is a big choice for plus size women. I bought from this eshop a few things and today I want show you three pieces which I want order. By the way on this e-shop is now Rosegal 5th anniversary and there is free shipping worldwide. 


Jak můžete vidět, vybrala jsem si vestu a pokud bude dobrá velikost, chtěla bych ji nosit jako šaty. Dále jsem si vybrala košilové šaty v lehce šedém odstínu. A poslední kousek, pro mě možná trochu risk, jsou lacláčové kraťase

How you can see, I chose vest. If the size will be okey I will wear it like a dress. The next is dress in light gray shadow. And the last piece is for me a little bit risk, but I want try this special type of shorts.

You can use on Rosegal special code: RGCara15% off

1 komentář:

  1. Já celkové s těmito e-shopy zkušenost nemám, ale Rosegal se mi líbí více, když tam je větší výběr těch plus size velikosti.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat