...: Srovnání makeupů/ makeups comparison

středa 18. července 2018

Srovnání makeupů/ makeups comparison

Ahoj, vítám vás u nového článku, dnes se pokusím o srovnání makeupů. Článek na srovnání kosmetiky a tím myslím hlavně dekorativní kosmetiky píši poprvé a tak úplně nevím, co konkrétně bych měla zmínit. :)
Ačkoliv vidíte na fotce 3 makeupy, přidám ještě popisek 4. k Dermacolu cover makeupu. Obrázek bohužel nemám, vzhledem k tomu v jakém stavu můj makeup je. 

Hi, I welcome you to a new article, today I will try to compare makeups. This is my first article about comparing of cosmetics and I mean mainly decorative cosmetics.
You see 3 makeup photos, I'll add the 4th makeup Dermacol cover makeup. Unfortunately, I do not have the image, given the state of my makeup.


Rimmel stay matte je moje stálice v kosmetice. Makeup jsem si oblíbila i přesto, že je matující a zmatnit pleť nepotřebuji. Makeup je dost hustý, není příliš tekutý, ale dobře se roztírá. Docela dost dobře kryje a vydrží poměrně dlouho, nevydrží při dešti, či delším pobytu na sluníčku... pupínky kryje docela dobře, ale jsou i více krycí makeupy, nicméně mě stačí. :) Stojí přibližně 150 korun a je k dostání běžně v drogeriích a bývají na něj dost slevy.

Rimmel stay matte is my constant in cosmetics. I like this makeup even though it is matter I do not need it for my skin. Makeup is thick enough, it's not too fluid, but it is well comminute. It´s good for cover and it stay on skin for quite, but it bad when it is rain or when you are for long time on sun. The price is around 150 CZK and in our republic are very often discounts for this makeup.
Stay all day od Essence mám poprvé, makeup jsem si nevybírala, dostala jsem ho. Je na mě dost v tmavém odstínu a je hodně oranžový, nicméně při použití světlejšího pudru a korektoru lze vykouzlit světlejší odstín.:) Kryje dobře, je hodně tekutý, při zmáčknutí ho vyteče až až, dobře se roztírá, ale zázrak skrz tekutost to není, musí si s tím člověk vyhrát a dát pozor aby mekaup nebyl úplně všude. Cenově bych ho typla kolem 100 korun. A makeup má zvláštní vůni. 

Stay all day from Essence I have for the first time, I did not choose makeup, I got it. It's pretty dark for my skin and it's a lot of orange, but with a lighter face powder and a corrector a lighter shade can be conjured up :) It's good, it's very liquid, it squeezes it up good, but it is not the miracle.I think that price is around 100 CZK.
Poslední makeup od Rimmelu jsem  také dostala, odstín jsem si nevybírala, nicméně připadá mi, že k opálené pokožce docela sedí, roztírá se dobře, je tekutější, ale méně než ten od essence. Navíc si myslím, že Rimmel dělá celkově moc fajn makeupy a záleží na jedinci co preferuje. :) A pigmentace je fajn, ale na stay matte nemá. 

I also got the last makeup from Rimmel, I did not choose the shade, but it seems to me that it is quite sitting on the tanned skin, comminute well. It is being more fluid, but less than the Essence. In addition, I think Rimmel is making pretty good makeups in general, and it depends on what you prefers. :) And pigmentation is fine.

A na super krytí je nejlepší makeup cover od Dermacolu, tím myslím zlatou tubičku, kterou Dermacol prodává. Stačí kapička a zakryjete celý obličej, nicméně odstínově jsou tyto makeupy poměrně dost výrazné a pokud to přeženete budete doslova vypadat jako maska.... 

And the super cover is the best makeup cover from Dermacol, I mean the golden tube Dermacol. Just  a few droplet and cover the whole face, but shades are dark  and if you overcome it you will literally look like a mask ...

Znáte tyto makeupy? Které používáte vy?/ Do you know these makeups? Wchich do you use? 

13 komentářů:

  1. Já tyto make-upy tedy neznám tedy nezkoušela jsem je v obchodě jsem po nich asi mrkla, ale teď většinou sahám jen po lehčích BB nebo CC krémech :).

    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. z týchto som ešte neskúšala žiadny, ale teraz konkrétne ani žiadny nepoužívam, lebo som dosť opálená ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Make-upy znám, ale nemám s nimi přímou zkušenost. Já moc ráda používám make-up od Maybelline Fit me :)

    OdpovědětVymazat
  4. Essence mi na mou pleť donedávna neseděly, mám teď asi 6 make upů tak se těším až bude malá větší a až přestane být vedro :D v létě se nemaluju a tím,že mám přerušovaný spánek vypadám jak mrtvola :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten od Rimmelu jsem jednou měla a nebyl vůbec špatný.
    Essence make up jsem používala a to asi v 15 letech, protože byl cenově dostupný. Od té doby jsem makeup od Essence neměla, ale chtěla bych ho vyzkoušet. Už jenom kvůli tomu, kam se posunul :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jeden z makeupů jsem nezkoušela, takže díky za tipy :) já moc makeup nepoužívám, takže je pro mě celkem oříšek vybrat ten správný :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely post dear, very informative!

    Vildana from Living Like V

    OdpovědětVymazat
  8. Rimmel ve skleněném balení mám ráda, jejich makeupy si kupuji stále :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. Ja sa priznám, že nie som veľmi zbehlá v make-upoch pretoože už roky som verná Dermacolu. V drogérke pozerám na veľa iných, na blogoch čítam o mnohých iných ale stále si kúpim moju stálicu :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  10. Já používám taky makeup od Rimmelu a hodně mě ještě láká vyzkoušet ten Stay matte.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Ani s jednim ze tří make-upů zkušenosti nemám. Já když už používám make-up, tak si míchám Avon dohromady s Revlonem. Jinak make-up záměrně nepoužívám :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  12. Ten poslední mám doma a je to pro mě naprostá jednička :) jinak makeupy od Essence moc nemusím..

    OdpovědětVymazat
  13. Makeup od Essence a druhý od Rimmelu zrovna mám doma a za mě, když porovnám cena/výkon je to ok :)

    OdpovědětVymazat