...: TOP

úterý 17. července 2018

TOP

Ahoj, opět mi přišlo pár kousků ze Zafulu. Nyní vám ukážu triko, které bylo na Zafulu ve výprodejích a které mě zaujalo potiskem s palmovým motivem.  
Balíček jsem obdržela zhruba před týdnem. Většinou trvá 2 až 3 týdny než balíček dojde, výjimečně může trvat až měsíc. Docela jsem se na balíček těšila, triček mám mraky, ale žádné s takovým letním potiskem. 

Hi, I've got a couple of pieces from Zaful. Now I will show you a top that was in discounts on Zaful and I was impressed with a palms motif. I received the package about a week ago. It usually lasts 2-3 weeks before the you got package, sometimes it least a month. I enjoyed for top, because I have not similar t-shirt in my wardrobe.
ZDE/ HERE

Bohužel triko je mi veliké a musím ho dát sestře. Objednala jsem si velikost XL, běžně nosím L, není mi obří, ale větší mi je a jde to vidět a sestře sluší a padne ji jako ulité. Jsem ráda, že díky spolupracím mohu případně udělat radost i někomu z rodiny, i když jde o věc, která byla původně pro mě. 

Unfortunately this top  is bigger for me, so I gave this to my sister. I ordered size XL and I usually wear L. It is not enormous, but it is bigger. I think that my sister looks good in top and I am so glad that thanks cooperation I can give some clothes to my family. 

Jinak triko je moc hezké, je z lehkého materiálu, ale není průsvitné a na Zafulu je k dostání za asi 10 dolarů.:) 

Otherwise t-shirt is pretty and it is from soft material, it is not transparent and If you like it you can buy it on Zaful and the price is around 10 dollars. 
Here you can see amazing fashion dress from Zaful. 

Zaujalo vás tričko??? Co si myslíte o darování věcí ze spolupráce blízkým osobám? U nás to dělá docela radost. :) 

Do you like thist t-shirt? 

24 komentářů:

  1. Tričko vypadá hezky. A darování je určitě fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí tento letní potisk topíku :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. krásný top! :) na zafulu mají moc hezké věci

    OdpovědětVymazat
  4. Topík je pěkný ale já bych si ho osobně nevzala, protože světlé barvy jsou na mě "vyblité" :D Darování je určitě super věc ! :)

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
  5. Tričko vypadá hezky, jen škoda, že si tak dlouho čekala na něco, co ti je velké :( :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  6. Such a beautiful top!

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny top! Milujem takéto ľahké a jemné materiály :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  8. Ja sa ešte stále divím, že tieto vzory nevyšli z módy. Mne sa to veľmi páči ale ja také nenosím. No pravdou je, že takéto tričká mi navnadzujú dobrú energiu aj čo sa týka letnej nálady :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
  9. Tričko je krásné, ale poslední dobou dávám přednost spíš jednobarevným vrškům. :D

    ATUNAI

    OdpovědětVymazat
  10. To je škoda, že ti top není, vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
  11. So lovely!

    Federica
    www.federicadinardo.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Lumi18. července 2018 12:42
    Škoda, že si nepridala aj official foto ako bolo na Zafule (ak sa malo zobraziť po rozkliku jedného z tých linkov, tak nezobrazilo :D ). Na prvý pohľad veľmi pekný kúsok, škoda len že nesedí :(

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  14. To je krásné tričko! Na léto jako dělané :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat