...: Znova/ again wishlist

čtvrtek 12. července 2018

Znova/ again wishlist



Ahoj, dnešní druhý článek se týká wishlistu ze Zafulu, tentokrát se zaměřím na 5 kousků šatů, které jsem vybrala v mé milované barvě modré, převážně se jedná o pruhované šaty košilové šaty. Tento typ šatů miluji a proužky také. Budí to ve mě dojem trochu formálnější módy, i když nelze říct, že tyto šaty formální jsou. :) 

Hi, today second article is wishlsit from Zaful. At first I show you 5 pieces of dresses, which I have choose in my favorite blue colour. It is mainly striped dress. This type of dress I absolutely love and stripes dress I love too. It looks like a little bit like a formal dress, but it is not formal dress. 

ZDE/ HERE
ZDE/ HERE
ZDE/ HERE
ZDE/ HERE
ZDE/ HERE


Dále bych se chtěla zaměřit na topy, nejvíce mě zaujaly dvoudílné kombinace, kde je tričko na ramínka a k tomu kraťase, bohužel na tyto kombinace se mohu pouze dívat, s mojí postavou by to asi nebylo moc dobrý... 

Now I want show you 5 tops, I like combination t-shirt with straps with shorts, I like it, but I think that I can not wear it, because I have not good body shape. 

ZDE/ HERE
ZDE/ HERE
ZDE/ HERE
ZDE/ HERE
ZDE/ HERE
Který kousek vás nejvíc zaujal? Which one piece do you like? 


13 komentářů:

  1. * Opět se omlouvám za odskočení obrázku, nejde mi posunout... nevím kde je problém :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi jak šaty, tak i ty topy. Na ně se taky můžu jen dívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Modrá barva se mi moc líbí, hodně se mi líbí košile :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik krásných věcí jsi vybrala, mě se strašně líbí ta světle modrounka barva ty šatičky jsou nádherné :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny kousky bych klidně uvítala taky :) Zaful už chci jako e-shop dlouho vyzkoušet :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus někdy. :) Je to tedy jak se všemi eshopy, buď a nebo.... ale má spoustu originálních kousků a výběr je super.

      Vymazat
  6. Šaty i topy se mi moc líbí, i když topy asi o něco více :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Wonderful wishlist! Love all of the items!

    Vildana from Living Like V

    OdpovědětVymazat