...: Jsem špatná!?/ Am I wrong?

pátek 10. srpna 2018

Jsem špatná!?/ Am I wrong?

Víte co mi řekl jeden člověk? Hledej chyby nejprve vždy u sebe a pak u ostatních. Není to velký objev a vlastně to znám moc dobře, ale občas je to těžký. Sakra těžký. Nejsem dokonalá, považuji se za celkem fajn člověka, co by mouše neublížil, možná trochu i za blbce, co si některé věci až moc bere a nad vším moc přemýšlí a pak má těžkou hlavu a to většinou z blbostí... Kolikrát mě dokáže rozhodit kde co a jsem smutná, naštvaná, zoufalá a podobně... ale mám chyby a ne málo, mám jich dost, jen si je jako každý člověk málo kdy uvědomuji, málo kdy si je připouštím a nejhorší je, když ty chyby pak vyjdou na povrch a ublíží, aniž bych čekala, že díky mně se někdo nemusí cítit moc dobře... Nemusím když má někdo otevřenou pusu a řekne vše na plno, ale v tomhle případě, když se to hezky podá jsem ráda za upozornění, ráda na sobě pracuji ať už ve vztahu sama k sobě, či jiným. Posouvá mě to dál, posouvá to možnosti a navíc se cítím já i ostatní o něco lépe. :) 

Today I need write only in czech, there are my thoughts and I don´t write in English. Only under this text will be described my outfit which is in this post and a few words about my next posts. 
sunglasses: Pepco, t-shirt: second hand, pants: no name, handbag: New Yorker, shoes: Kik



Někdy je to těžké, mít hlavu nafouklou a dusit něco v sobě, proto jsem ráda, že mám blog a můžu se vypsat, i když nejsem konkrétní, nedovolila bych si konkrétnost, stále si uvědomuji, že jsem na veřejné platformě a může to číst kdokoliv. Ale určitě někdo, kdo mě čte se někdy cítí podobně a dokáže mě pochopit a určitě i vy máte občas potřebu se vypsat.:) Někdy je to fajn....Ale někdy si přeji aby to četlo více lidí, více, co ví o čem právě píšu a lépe pochopí.

Život je občas těžký a občas skvělý. Teď už jen hodit myšlenky za hlavu a pokusit se užít si víkend, protože ten teprve začíná. :) 
A protože se nikdy nemůžu udržet, prozradím  vám co vás čeká v dalších článcích. Přišlo mi několik věcí ze spoluprací s čínskými e-shopy, takže vám opět ukážu pár kousků a doufám, že právě v podobných článcích na zamyšlení ať to není jen o těch hadrech.:) Samotná moc nemusím když jsou to stále jen hadry každý den a myslím, že nebudu jediná. Klidně mi napište názor.
Dále jsem si před natočila video s nákupy z Wish.com a úlovky vám ukážu v článku. Mimo jiné opožděně přidám, co jsem si brala na dovolenou a snad už příští týden fotky z míst, kde jsme byli a také se chystám více péct a vařit, tak možná přibude i nějaký recept. Uvidíme ještě, nakonec stejně jen slibuji a vždy je to trochu jinak, než mám původně v plánu. 

Now I write you about my next post. I got clothes from cooperation with Asian e-shops so I will write post with these things. I want show you which things I took with myself to holiday. I want write haul from Wish.com and when I will have photos from holiday I will write post about our travel to Italy.
Outfit jsme fotily několik týdnů zpět a mám ho moc ráda, je to svěží a velice pohodlná kombinace. Nejpohodlnějším kouskem jsou jednoznačně kalhoty, které jste mohly vidět na instáči, či v nějakém z mých článků v puntíkaté verzi. Ty jsou super na léto. 

We took a photos of this outfit a few weeks ago and I like it, because it fresh and very comfortable combination. The most comfortable thing is pants which you could see on my instagram on in one of previous articles in another version. This pants is super for summer season

15 komentářů:

  1. Love the Outfit is cute and lovely.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že nikdo není dokonalý a každý má nějaké chyby a navzájem by se ty chyby měly respektovat nebo se snažit je úplně odstranit. Nadruhou stranu, pokud má člověk samé chyby, tak je něco špatně a měl by se změnit...outfit ti hrozně sluší, hlavně ta žlutá :)

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím s tím, že když má někdo jen samé chyby měl by se zamyslet. To doufám můj případ není.:) A s tím respektem pravda, bohužel někteří lidi to nedokáží...
      Jinak moc děkuji za pěkný komentář.

      Vymazat
  3. Já jsem dříve svoje chyby nedokázala uznat, a teď mám na mysli takové ty povahové. Třeba to, že se hodně rychle naštvu a odnesou to ostatní. Naučila jsem se s tím ale pracovat a neházet to na ostatní. Je to skvělý pocit. Těším se na nákupy z wish :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si spoustu svých chyb uvědomila, ale mám jich stále dost, nicméně život není dokonalý a tak stále na některých pracuji.:)
      Už brzy budou. :)

      Vymazat
  4. Myslím, že každý sa raz za čas potrebuje zo všetkého vyrozprávať a kľudne svoje pocity zdieľaj v článkoch :) Outfit ti veľmi pristane, teším sa aj na ďalšie články tohto typu, aj keby boli len celé o outfite :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc jsi mě potěšila, určitě články budou.:)

      Vymazat
  5. You look great! amazing style :)
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  6. Thanks for sharing the way you're feeling. I can totally relate.
    Love the yellow tank!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na článek z dovolené se moc těším :) Jinak je určitě super, když článek s outfitem není jen o tom oblečení, ale člověk se tam vyjádří k nějakému tématu, já jsem určitě pro :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat