...: Co jsem si sebou vzala na dovolenou/ What I took on my holiday?

pondělí 13. srpna 2018

Co jsem si sebou vzala na dovolenou/ What I took on my holiday?

Před Itálií jsem vám slibovala, že přidám článek s tím, co jsem si sebou vzala na dovolenou. No nestalo se, samozřejmě jsem nestíhala. Nicméně jsem se rozhodla, že vás o tento článek neochudím a tak zpětně jsem nafotila alespoň pár fotek (zbytek vám popíšu) a natočila video. Snad se nebudete zlobit a bude se vám článek líbit a třeba někomu i hodit, pokud se ještě někam chystá odcestovat. 

Before Italy I promised that I add post with things which I took to my holiday. So I did not write post, but I write this now. So I took a photos and now I want show you things which I took with myself to holiday.
Nejdříve bych začala kosmetikou. Vzala jsem si spoustu kosmetiky. Snažila jsem se redukovat balení, ale ne u všech kosmetických produktů malé lahvičky mám. Asi nejdůležitější na dovolené byla péče na opalování, gely po bodnutí, intimní ubrousky, pěna na holení, pasta a kartáček a repelent, i když jsme museli na místě ještě spoustu dokoupit, v Itálii jsou komáři zvyklý na zcela něco jiného. 

At first I want start with cosmetics. I took a lot of cosmetics products. I tried reduced packets of products, but I don´t have a small bottles. For me was very important care after and before sun, gels after stings, intimate napkins, shaving cream, paste and toothbrush, repellent - we bought repellent also in Italy, because our repellent had not a good effect. 

Již na jedné dovolené se mi povedlo zatrhnout si nehet, z toho důvodu jsem si přibalila pilník a kleštičky. Laky mi sloužily spíše pro zpestření pobytu na houseboatu a skrz písek a koupání nevydržely, byly zbytečné... 

On one holiday I had a nail problem, so I took my and nail files. Nails polishes was not good choice for holiday, because it had not long lasting effect in water and sands. 
Další nutností byly léky, kterých jsem si vzala plnou kosmetickou taštičku. Nabalila jsem vše od základních léků po léky, které používám pravidelně. 

The next important things was medicaments.
Další nezbytností byla nabíječka na mobil, na foťák, kterou jsem nakonec využila až u moře a paměťové karty
Samozřejmě jsem si vzala spoustu oblečení. Chtěla jsem málo, ale byl pro mě docela oříšek najít vhodné oblečení do přírody, do veder, do chladna, do případného deště a k moři
Boty jsem si vzala čtvery páry a udělala jsem dobře, žabky se mi rozbily, další mi nějakým záhadným způsobem nepadly a z dalších mě bolely nohy. 
Plavky jsem si brala troje, dvoje ze Zafulu a jedny z HM, protože z HM byly spravované těsně před dovolenou, raději jsem volila tento počet - co kdyby...

I took also a lot of clothes. I had problem with choice of clothes, because I had to have clothes for rainy day, for cold, for hot weather, to nature and to sea. 
I took 4 pairs of shoes and my 3 pairs was bad.
I took 3 pairs of bikinis, two pairs was from Zaful and one pair was from HM. 
Mimo jiné jsme sebou měli spoustu jídla, protože jsme si vařili, já nakoupila předem kapesníky, utěrky a proteinové palačinky, které se nakonec nesnědli a pojídám je teď doma. :) 

By the way we had with ourselves food, because we cooked and I bought paper handkerchiefs and protein pancakes which we did not ate so I eat this at home now. 


19 komentářů:

  1. Taky všude beru pilník, protože člověk nikdy neví a mě se nehty docela lámou, taky jsem si vždy brala lak a přijde mi to zbytečné :) brýle a nabíječky, bez toho snad ani nejde odjet :D super článek, podobné věci si balím taky :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo toho sis nabalila hodně :D ikdyž já bych asi nedopadla o moc lépe :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já vozím vždycky minimálně troje sluneční brýle, protože je pravidelně na dovolené buď rozsednu nebo někde ztratím :D Takže pro mě jsou ideální nějaké levné z Aliexpressu nebo někde ze slev :D Co se týče kosmetiky, tak jsem jí letos na dovolené měla zhruba stejně jako ty. Dekorativní skoro vůbec neberu, stejně ji u vody nevyužiji :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Léky jsou pro mě nejdůležitější (ještě mobil a nabíječka, co si budem nalhávat, že, 21. století :D), vždycky když si léky s sebou nevezmu, tak většinou onemocním (stalo se mi to asi 2krát, tak z toho dělám už pravidlo :D)..

    OdpovědětVymazat
  5. Já si tedy na dovolenou vzala hlavně teplejší a pak nakonec bylo vedro a já toho měla málo, tak se pak ostatní diví, proč si toho balíme hodně:D Na prášky myslím asi jako první když si jdu balit. Vedle nabíječky a peněženky

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne okuliare! Presne také som hľadala ale nemala som šťastie 😅

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsme si letos na dovolené vařili. Takže jsem měli půlku kufrů jen jídla. Co se týká kosmetiky, tak jsem se snažila sbalit co nejmenší balení a z dekorativní kosmetiky jsem si vzala jen řasenku a korektor. :) Jinak nevím, kam bych to všechno nacpala :D

    OdpovědětVymazat
  8. you brought many interesting products with you.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Super typ na to čo si zbaliť na dovolenku! :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně sis toho nabalila, já se vždycky snažím vzít co nejméně věcí, ale ještě se mi to nikdy nepodařilo.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  11. Great haul, I really like this product from Gliss Kur as well :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý tipy :) Ale teda si říkám, jak jsi měla velký kufr :D 3x plavky, 4x boty? Ale já chápu, že se člověk snaží připravit na vše :) A i když člověk někam jede třeba jenom na 3 dny, balí jak kdyby jel na 10 dní :D Právě jak sama píšeš - co kdyby bylo dusno, co kdyby pršelo, co když se mi něco zašpiní? Škoda, že letos nikam nejedu, jinak by byl tento článek určitě nápomocný! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Panejo, tolik věcí :D :) Já si kosmetiky beru málo a i tak stejně polovinu pak ani nevyužiju. Ale je pravda, že plavek si beru více a boty alespoň dvoje :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to sis toho nabalila celkem dost. Já jsem si zabalila tak půlku z toho, ale každý potřebuje něco jiného. Je pravda, že jsem s sebou měla přehnaně moc triček a unosila jsem tam asi polovinu (možná ani tu ne:D) Každopádně je to pěkný článek a určitě se hodí, člověk pak nezapomene na nic :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  15. So nice products. I like all... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Docela trefný článek pro mě :D Ani ne za týden balím kufry a valím na dovču a musím říct, že každý rok odjíždím s pocitem, že X věcí nemám, tak třeba tomu bude letos jinak. Ty proteinové palačinky jsou skvělý nápad! :)

    lifebynikys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat