...: Time in BRNO

pátek 17. srpna 2018

Time in BRNO

Ahoj! Ve středu jsme si udělaly s kámoškou Hankou výlet do Brna. Ona si tam potřebovala něco důležitého vyřídit,, já využila situace a jela s ní abych si vyzvedla dárek k narozeninám v YR
Jelikož žádná z nás pořádně jiný plán na ten den neměla, rozhodly jsme se pro nákupy. Vzaly jsme to přes Tiger, kde mě téměř nic neoslovilo až na pytlíky s ořechy a vodu s citronem na žízeň. Pokračovaly jsme přes Takko, kde opět došlo ke zklamání, pokračovaly jsme do Gate, který nás překvapil tím, že je u Tesco, ani jedna jsme to nevěděla... V Gatu byly poslední malé zbytečky z výprodejů a dost drahé a probrané, proto jsme obchodem pouze proletěly... 

Hi.On wednesday I was with Hana in Brno. She needed something do and I wanted take a gift for my birthday by YR. 
Because we had not plan for this day, we decided for shopping. We went to Tiger when we bought nuts and water with lemon for drinking. After this we went to Takko, where we was disappointed an we continued in Gate, where were not many things in discounts. 

Hanča měla nápad se podívat do Reservede a tento nápad velice chválím, byly tam přímo obří výprodeje luxusnějších, nebo spíše elegantních kousků vhodných pro různé eventy, ale hlavně do práce, v sakách, elegantních kalhotách a halenkách se dalo do čista prohrabovat... 

Hana had a idea to watch to Reserved and this idea was very great because in Reserved were very huge discounts of luxury clothes or maybe elegant clothes for events and mainly for work. 
Dalším naší podstatnou zastávkou byl New Yorker, kde jsem pokukovala po prádle, Hanču zaujaly teplákové kalhoty a mě tepláky a kárované kalhoty, které jsem si nakonec vzala.:) Mimo jiné jsme navštívily ještě několik obchodů, ulovily jsme něco málo v Mohitu, v Hervisu a koupily jsme si úžasnou bagetu s hranolky. Byl to fajn trip, jen peněženka opět pláče... kdyby neplakala tolik asi by  bylo úlovků daleko víc!:) Tak třeba zase někdy... 

The next step was New Yorker, where I wanted some underwear, Hana was interested by tracksuits and me too and I was interested also by tartan pants, which I bought. Otherwise we visited a few next shops, we bought something in Mohito, in Hervis and we ate delicious baguette with french fries. It was fine trip and my wallet cry... Is it does not cry, I bought more things. 
Co vy a výprodeje? Nechávají vás chladné, nebo bere obchody útokem? Já se musím přiznat, že tyto prázdniny jsou to moje první nákupy ve výprodeji a mimo naše město, či internet.:) 

What you and discounts?  I have to admit that it was my a first shopping in discounts this summer.

10 komentářů:

  1. Výprodeje jsou super, ale dokážu jim odolat. Udělaly jste si s kámoškou pěkný výlet.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé moje milované Brno <3 :) na výprodeje jsem se ještě dívat nebyla, ale během příštího týdne to mám v plánu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. I am so glad you found a place with great discounts and that top is gorgeous Love that colour and the food looks amazing too Sounds like it was a super fun day Happy weekend beautiful xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/08/hipsiti-your-one-stop-travel-guide.html

    OdpovědětVymazat
  4. Love that pretty top! Sales are always great.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  5. Uhh i love a good sale. And that red shirt its absolutly gorgeous.
    Have a lovely sunday .
    XOXO

    marisasclosetblog.com

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, to tričko je nádherné. Já teď musím všem výprodejům a celkově krámům odolávat, snad to půjde :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Já většinou ve výprodejích nakupuji, ale teď už mě to nějak nebere :) To tričko je super!
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Já většinou moc neřeším, jestli jsou zrovna výprodeje nebo ne. Když se mi něco zalíbí, tak si to většinou koupím i bez výprodeje. Samozřejmě mě ale potěší, když se zadaří a něco koupím fakt výhodně :) A halenka ti moc sluší. Ta barva je super!

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  9. Mně přijde, že jsou slevy po celý rok, takže už to nějak neprožívám :D :) Když si prostě něco chci koupit, koupím si to. Raději ale do obchodů nechodím moc často, protože by moje peněženka taky plakala :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat