...: Můj červenec/ My July

úterý 21. srpna 2018

Můj červenec/ My July

Ano je trochu pozdě, ale i přesto si dovoluji přidat článek se shrnutím měsíce července. Tak se pěkně usaďte a vychutnejte si se mnou pohled zpět za prvním letním měsícem. :) A nebojte, o měsíc srpen vás neochudím, ten přijde brzy poté.... 
Červenec utekl jako voda, byl posledním měsícem, kdy jsem oficiálně byla ještě studentem. Chodila jsem s kámoškami na posezeníčka, vychutnávala pizzy a různé dortíky, vafle a podobně. U nás na Dvojce (kavárna - vinárna) mají opravdu výtečné pokrmy!

Yes it is too late, but I want show to you my new article about July. 
July was quickly month for me. It was last time when I was student. I had meetings with my friends we went to restaurant and coffee bars and we tasted very good food. :) 

Mimo vysedávání v kavárnách jsem vysedávala i v přírodě a stihla i jeden photo shooting se ségrou :) 

By the way I was at nature and we had photo shooting with my sister. 
Také jsem vysedávala na balkóně. Mít balkón v baráku je super!

Also I sat on my balcony. It is super to have balcony at flat house. 
Poslední dvě nejdůležitější věci, které se odehrály během měsíce července jsem si pro vás nechala až na konec. Byly to promoce, které se konaly mám pocit 12. července a byla to dovolená v Itálii na kterou jsme odjeli koncem měsíce a pokračovala začátkem srpna. :)

The two last important events which were in July was my graduation ceremonial which was around 12th July and my holiday in Italy which continued in August. :) 

A jaký byl vás červenec? 
And what about your July?

Zde přidávám video, které jsem v červenci zapomněla přidat. Uvidíte v něm jeden akčnější týden, alespoň co se sportu týče, protože tím jsem zahájila rekreační cyklistickou sezónu. Nyní už jen, ahoj a zase příště!!!

15 komentářů:

  1. Pro mě červenec nebyl ničím výjimečný, ale chci si koupit brusle a začít pravidelně jezdit.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Moooc ti Kate gratuluji k promocím :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji, na promoci ti to moc slušelo :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Takýto týždenný vlog je podľa mňa super :) Ja som v Taliansku bola minulý rok a bolo tam krásne

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě byl červenec výjimečný tím, že jsem měla narozeniny i svátek :D :) Každopádně si to hezky shrnula. Máš pravdu, že balkón nebo třeba zahrada je skvělá.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  6. Super červenec! Já byla hodně na výletech po ČR :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. máš tak krásné vlasy! :) pro mě byl červenec náročný, 24.6 se mi narodila dcera takže období šestinedělí no..V3ronika life

    OdpovědětVymazat