...: Nákupy z WISH/ shopping from WISH

středa 22. srpna 2018

Nákupy z WISH/ shopping from WISH

Dlouho očekávaný článek je tady. Nákupy z Wish
První kousek jsou modré šaty, které jsem si vzala na promoce. Šaty jsou přesně jako na obrázku, z příjemného materiálu a jsou velice pěkné. Cenově vyšly asi na 200 korun.
Dále jsem si na Wish koupila elastické cvičící kraťasy univerzální velikosti. Trochu jsem se bála, když mi přišlo něco hodně úzkého a malého, ale docela dost se natáhnou a za 50 korun i s poštovným je to super.
Na fotografii můžete také vidět podprsenku, která mi ale vůbec nesedí a je postnutá na Vinted. :) 

Expected article is here. Shopping from Wish.
The first piece is blue dress which I wore to my graduation ceremonial. Dress looks like on picture on Wish, it is made from nice material and it is very beautiful. The price was around 200 CZK. 
Next is elastic universal shorts. I was scared from size, but it is OK, it is so elastic and I think that the price for this was very nice. I bought it for 50 CZK.
On the picture you can see also bra, which is smaller for me. It is pity. 

Co mě nalákalo na Wish byla tato malá kabelka s motýlky, která stála kolem sta korun, kabelka není žádný zázrak, ale je fajn a je skvěle skladná.
Pouzdro na mobil je super, pevné a za pár korun, dobře chrání mobil.:) A gumička se mi bude hodit na kamarádky svatbu do účesu.

The next is this little handbag with butterflies. It is not miracle, but it is fine thing. 
Cover for phone is super, it is solid and it is only for a  few crowns. And hair rubber band with rose will be super for my friends wedding. 
Šaty mi přišly zcela náhodou, objednávala jsem si je a z Wishe mi vrátily peníze, že nemají moji velikost... a poté přišlo domů překvapení :) 

I did not expected this dress, because I had got message that my money had were refunded, because on wish was not my size, but I was surprised when I got this dress
V popisku videa jsou konkrétní odkazy na produkty, ceny zcela nesedí, trochu se změnily od doby, co jsem to objednávala :) Berte proto prosím ceny, které jsem vám psala pouze orientačně. :)
Líbí se vám mé nákupy? Plánujete na Wish nakupovat? 

Do you like my new things? Do you have plan to buy something on Wish? 

24 komentářů:

  1. Lovely items.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Such a lovely collection, awesome blog btw ♥

    www.abdelkhalekleblog.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nice choice ! Looks awesome!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty ti sluší:) Věci vypadají v pořádku, bez nějakých nedostatků, což je super:) A ta kabelka je roztomilá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj připadají mi parádní za tu cenu, jen trochu představa šatů na mně byla trochu jiná :)

      Vymazat
  5. Super nákupy, já na wish nenakupuji, ale mají tam super věci :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Great post and lovely items. :)
    Check my new post!
    www.minniearts.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já si z Wish objednávala pouze jednou a byla jsem spokojená, asi další nákup brzy uskutečním :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. O dost radši nakupuju na Aliexpressu. Jednou jsem objednávala z Wishe, s výrobky jsem sice byla spokojená, ale moc se mi tam nelíbí to poštovné.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To poštovné je udělano dost blbě, ale má to zase spoustu jiných výhod. Já z Ali už také nakupovala, ale jelikož to bylo přes někoho, nechce se mi tam dělat účet, když ho mám už na Wish a zboží je podobné.

      Vymazat
  9. Já obvykle kupuji na aliexpressu, k Wish tak nějak nemám zatím vztah ani důvěru, ale kousky jsou to moc pěkné. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. kabelku má už skoro každý :) mě se nelíbí kvalita jinak je hezká
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji ještě nikde neviděla. Kvalita není úplně top, to neříkám, ale líbí se mi, že kabelka je opravdu skladná, dá se přehnout a nezabere téměř žádné místo, brala jsem ji na dovču a udělala jsem dobře. :)

      Vymazat
  11. Mě Wish neláká, mám radši aliexpress :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každý má rád něco jiného. Alík není špatný :)

      Vymazat
  12. Nakupuji z Wish ♥ Zatím jsem objednávala jen obaly na telefon a ochranná sklíčka. Nyní jsem si objednala jeden krém, jsem zvědavá, jestli bude fungovat. Mají mi dojít i sluchátka. Tak snad to bude v pohodě. ♥

    OdpovědětVymazat