...: Týden/ Week

pátek 24. srpna 2018

Týden/ Week

Čas neuvěřitelně letí. Je pondělí, nevím co podniknu, nakonec volím jízdu na kole... Kolo, věc kterou jsem jako dítě nemusela, delší trasy než kolem chaty mě ubíjely a nyní? Láska! Bohužel při více kilometrech funím jak mašina, ale baví mě to... kecáme, kocháme se krajinou, děláme alespoň trošičku pro naše tělo... 

Time is incredibly running. It is monday and I don´t have any plan so my choice is bicycle. When I was child I didn't love longer riding on bicycle, but now it is my love. I don´t ride a many kilometres because I have problems with my breath, but I like it, I enjoy talking and nature and doing something health for my body. 

Probouzím se a nic se mi nechce, jenže je úterý a já už slíbila kámošce, že se večer uvidíme. Vídáme se málo ačkoliv jsme blízko sebe. Těším se! Celý den se válím, točím videa a věnuji se blogu až večer... jízda na kole. OPĚT. Bohužel bez kámošky. Tak snad zase jindy. :) 

I woke up and I did not want nothing do, but it is tuesday and I promised to my friend that we met in the evening. During day I lain, worked on my blog and social media. And in the evening? Riding bicycle again. Unfortunely without my friend. 

Spala bych asi věčnost, ale budím se kolem půl 9, nestačí mi to a říkám si, jak to dospím odpoledne, jenže je středa a  na odpoledne už je domluvené vození miminka, na které se těším už od pátku. Miluji miminka, jsou tak roztomilá! :) 

I wanted sleep, but I woke up at half past nine. I said to me that I sleep in the afternoon but I went with friends with baby. I love babies.



Opět se mi chce spát, poslední dobou jsem strašně unavená, ale mamka na mě čeká aby jsme spolu vyrazily do města a tak čtvrteční dopoledne trávím shoppingem s mamkou a odpoledne fotím tyto  fotky na chatě, protože mi došlo spousta věcí z Rosegalu a tak nějak nevím, kam dřív skočit. A víte co??? Jelikož je pátek, tak vám dopíšu tento článek a popíšu vám můj outfit. :) 

I wanted sleep again, I was tired for last time, but my mum waited for me, I wanted to go with her to shopping to town. So in the morning I was at town and in the afternoon I took a photos of my outfit. I got many clothes from Rosegal and  because it is Friday  I want show you my first outfit.
Na sobě mám obyčejné no name bílé tílko na ramínka, high waist riflové kraťasy z Primarku, což byl úžasný kup! Pamatuji si, že stáli něco kolem 5 éček.:) Dále černý batůžek ze Zafulu, brýle ze Zafulu a moje nové květované kimono z Rosegalu, které se vám moc líbilo v mém wishlistu ZDE. Musím říct, že jsem s kimonem spokojená, je větší, ale troufám si říct, že mi sluší a ten květový motiv je moc hezký. Materiálově je trochu hrubší, ale to nevadí. :) 
I wear basic white top, high waisted jeans shorts from Primark and I have to say that it was excellent to buy it, I remember that price was around 5 euro. The next is black backpack from Zaful, sunglasses from Zaful and this amazing floral kimono from Rosegal, which I like. You could see it in my Wishlist
I like motif and I think that I look good in this kimono. Material is coarser, but it does not matter.


Jaký jste měli týden vy? Líbí se vám kimono??
And what about your week? By the way do you like kimono? 

10 komentářů:

  1. Ten cardigan je moc krásný a sluší ti :)
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné oblečení ti přišlo. Moc ti sluší. Taky ráda jezdím na kole, ale teď jsem si koupila brusle. Na nich mě to baví o trochu více.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brusle jsou fajn, také mě moc baví, ale jezdím málo.

      Vymazat
  3. Fantastic post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpovědětVymazat
  4. To kimono n se mi taky moc líbí!! :) Úplně tomu outfitu dodá šmrnc :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Kimono je mega pěkné, sluší ti to. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jezdím ráda na kole. Je to jeden z mála sportů, který mám fakt ráda. A moc se mi líbí tvoje kimono a sluneční brýle! :)

    OdpovědětVymazat