...: #1 Oblíbenci/ my favorite things

středa 24. října 2018

#1 Oblíbenci/ my favorite things

Ano, přidala jsem se mezi spoustu dalších blogerů a youtuberů a celkově různých sociálních tvůrců a započala jsem něco pro mě zcela nového, pravidelnějšího, ale ne doslova, všichni víme, jak to u mě z pravidelností je a omlouvat se za to, že nemám čas, prostor, chuť, či cokoliv jiného asi smysl nemá, když už to dělám ve svém videu.:D. Dnes vám tedy představím mé aktuální oblíbence.

Yes I added between next bloggers, youtubers and social creators and I have started with something new, something regulary, but not reguraly like regularly, I hope that you know me, I have no time, no space in room and so on... Today I show you my favorite things.

Prvním mým oblíbencem je šampón od YR, miluji ho, slepuje mi lehce vlasy a bez balzámu bych si po něm vlasy asi vyškubala, ale pomáhá. Vlasy regenerují a rostou. Plní svůj účel a tak to má být. Z kosmetiky jsem si dále oblíbila peeling od Isany, už jen kvůli ceně, která pohybuje kolem krásných 30 korun. Udělá co má a pomáhá. Z pečující řady také miluji produkty od Saloos, konkrétně mým favoritem je kokosová péče caffe latte, úžasně promastí a hlavně ta vůně! Od Saloosu jsem si také zamilovala sprchový peeling, asi nemusím nikomu vysvětlovat, že je vůně opět božská.  
Z dekorativky je pro mě top produktem bronzer s rozjasňovačem od Essence, vydrží dlouho a odstín mi sedí.
Z oblečení se staly mou láskou kárované kalhoty z New Yorku. Nejdříve jsem je zase tolik nechtěla, ale díky Hanči jsem si je koupila a nosím je dost často. 
No a poslední oblíbenost je knížka z knihovny, kterou aktuálně čtu (ehm tak víc jak měsíc :D), je o chlapci z Ameriky, který je nucen odstěhovat se do Itálie, v Itálii se seznámí s židovkou... trocha lásky, přátelství a mé oblíbené téma druhé sv.. 

The first my favorite thing is shampoon by YR, I love it, it sticks my hair together and I don´t use it without balm, but it helps with my hair, it has regeneration effect and my hair is growing. From cosmetics I have favorite peeling by Isana because of price, which is around 30 CZK. It has good price and it helps my skin. From caring cosmetics I love products by Saloos, the first is coconut care with caffe latte, it has greasiness effect and it has amazing smell and the second product by Saloos is peeling with chocolate. From decorative cosmetics products I like bronzing powder by Essence, it has long lasting effect and it is good for my shade of skin. From clothes I love tartan pants from New Yorker. At first I did not want to buy it, but now I love it. My last favorite thing is book from library, it is about young boy from Amerika who moved to Italy. In Italy he met jewish girl. (Book is about love, friendship and second world war)

13 komentářů:

  1. The checkered pants are really cute!!!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  2. Such a lovely set of cosmetics. Everything is so cute. Amazing post.

    A new post is on my blog ♥
    Colourful Madness

    OdpovědětVymazat
  3. Nic z toho neznám, kromě essence, tu mám ráda. :) Knížky i ten šampon od YR vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peeling Saloos čeká u mě na vyzkoušení, takže se na něj těším. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. No nene, oba ty produkty od Saloos musím zkusit :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat