...: Zima se blíží/ winter is coming

pátek 26. října 2018

Zima se blíží/ winter is coming

Drobounké bělounké vločky dopadají na zem, údolí je klidné, jen občasné cupitání divoké zvěře jde slyšet z zpovzdálí. Z oken nejbližších domů svítí malá světýlka, hustý černý kouř se chýlí z komínů. Je zima... Také máte husinu z takové představy? Já tedy ano. Na jednu stranu jsem vděčná za počasí, které je nyní venku, i když bych osobně preferovala sluníčko.

Tiny white snow flakes fall down ground, the valley is quiet, only the steps of wild pets can be heard from afar. From the windows of the nearest houses a small lights are lit, the dense black smoke coming out of the chimneys. It's cold ... Are you also scared from this image? I do. On the one hand, I am grateful for the weather that is out now, although I personally prefer the sun. 




Bohužel ať tak, či onak, zima se blíží a je potřeba se na ní  připravit. Co je lepší než zimu předstihnout pořádně teplou výbavou a nejlépe teplou a stylovou?
Co třeba se poohlédnout po krásných teplých zimních bundách? Nejsou právě zimní bundy jedním z nejvíce důležitých zimních kousků? Zahřejí tělo a i mysl bude v pohodě. :)

Unfortunately, no matter whether winter comes or not, you must be ready. What is better than suitable clothes in winter and which are the warmest and most fashionable?And what about looking for nice warm winter jackets? Not one of the most important winter pieces? They warm the body and the mind will be fine. :)

V aktuální nabídce obchodů můžeme nalézt nejrůznější střihy, styly, délky bund. Někdo preferuje spíše sportovní zimní bundy a někdo zase ležérní. Každý si najde to své. Mně asi nejvíce oslovují zimní bundy typu parky s kožíškem. V těch musí být teplo! :) Tak snad jednou přijde čas a nějakou tu fešnou zimní bundu ulovím, ať už v kamenném obchodu, či na internetové stránce jako je například i Manzara. Tak co, už jste na zimu připraveni? 

In the current range of stores, we can find various styles, types and jacket lengths. Some people prefer sports winter jackets and somebody prefer is casual jackets. Everyone will find own style. I'm most likely winter jackets with fur. There must be warmth in them! :) So maybe the time will come and I'll buy some of the winter jacket with fur, either in a stone shop or on a website like Manzara. Have you everything for winter?

17 komentářů:

  1. Teda úvod jako z Her o trůny, krása :D já mám teda parku ještě z loňska, ale těším se až někde uvidím nějakou super boží šálu nebo čepici, na to jsem docela ujetá :) Jinak co se týče doporučení eshopu - mají tam krasné věci, bohužel já jsem s nimi před nějakou dobou měla spolupráci a nebyla jsem úplně spokojená, ale třeba už to zlepšili, kdoví :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jo kromě parky bych taky brala šálu, nejlepší za mě mají v Primarku, ale tam bohužel cestu teď dlouho mít nebudu, možná po Vánocích, když to vyjde.:) Jinak tvá špatná zkušenost mě mrzí, spolupracuji s e-shopem delší dobu a zatím jsem spokojená byla. :)

      Vymazat
  2. White one is beautiful <3 Very much in my style :*

    OdpovědětVymazat
  3. Great and cozy selection dear !
    Bisous

    http://www.gallech.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Love these cozy options and so stylish!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nápaditý Game of thrones název! :D No možná teprve kdybych byla oblečená jako oni ve filmu, bylo by mi v zimě teplo. Mám ráda takové ty volné kabáty, ale zatím jsem nenašla nějaký, který by byl dostatečně teplý.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám vlastně zimu docela ráda a už se těším, až pojedeme po Vánocích na hory. Zimní bundu mám z loňska, letos asi žádnou pořizovat nebudu, i když člověk nikdy neví, co v obchodě náhodou jen tak objeví :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Zimní bundu mám ještě z loňska, takže koupit novou neplánuju. Já jsem spíše na sportovní bundy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám jen kabát, ten si myslím, že mi postačí. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám zimních bund celkem hodně, spíš bych si chtěla koupit nějaké kabáty. JANISTEA

    OdpovědětVymazat
  10. I love them all but the first one is definitely my favourite. xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/10/the-beach-look-from-heaven.html

    OdpovědětVymazat
  11. Mě chybí letos ještě ta nejdůležitější část výbavy na zimu :D Nová bunda! Musím po nějaké ještě kouknout :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  12. Mě na zimu rozhodně nesmí v šatní skříni chybět parkam ta jakou má snad každá slečna :-D a velmi teplá péřová bunda, která se přizpůsobí teplotě venku :-) a je tak moc teplá, že pod ní nosím jen tričko s krátkým rukávem :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat