...: #5 Týdenní vlog - Příroda, focení, zvířátka, jídlo/ #5 weeklong vlog

středa 17. října 2018

#5 Týdenní vlog - Příroda, focení, zvířátka, jídlo/ #5 weeklong vlog

Krásný večer, po úmorném stříhání, ukládání, mazání a znovu ukládání jsem konečně přidala na můj kanál nový vlog. Můžete se těšit na spoustu jídla, zrovna jsem testovala věci od fit-me.cz. Dále uvidíte spoustu přírody a mé běžné i mimořádné dny. Doufám, že se vám video bude líbit i přesto, že je docela dlouhé a že se nebudete nudit. Všem děkuji za případné shlédnutí a komentáře (moc teď nestíhám vše komentovat, ale vše se mi zobrazuje na emailu;)) 

Hi there is my new weekly vlog, you can see pets, food, nature and so on... 

5 komentářů:

  1. Vlog je zajímavý. :) Máš příjemný hlas :) Stihla jsi toho opravdu dost a koukám, že kávu piješ dost pravidelně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávu miluji, dřív jsem zkoušela různé energy nápoje, s cukrem i bez, zkouším občas zelený čaj a nic nenakopne tak jako kafe po rádu :) někdy i po obědě:D
      Děkuji moc.

      Vymazat
  2. Świetny post :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    https://milentry-blog.blogspot.com/2018/10/5-simple-yet-stunning-halloween-tips.html

    OdpovědětVymazat