...: Dýńová bábovka/ pumpkin bundt cake

pátek 19. října 2018

Dýńová bábovka/ pumpkin bundt cake

Vítám vás u nového článku, dnes jsem si pro vás připravila podzimní receptík a jak už název napovídá jedná se o dýňovou bábovku. Bábovku jsem poprvé pekla vloni a hrozně moc se povedla, bohužel jsem ztratila recept a tak jsem musela hledat nový, bábovka sice nenaběhla tak jak by měla ale byly výborná, pro vyšší krásku doporučuji přidat více mouky a kypřícího prášku... 


Hi I welcome you at new post, today I have for you autumn recipe and how you can read on title of my post, it is pumpkin bundt cake. I baked this cake last year and it was delicious, so I decided bake the cake also this year, but I lost my recipe so I found new. My cake is not so big, but it is good, for bigger cake you should add more backing powder and flour.


Milujete dýni, nebo ji moc nemusíte? Do you love pumpkin or do you don´t like pumpkin.

23 komentářů:

  1. Já jsem z dýně toho moc nezkoušela, spíš z cukety jsme pekla buchtu, ale je to určitě moc dobré, bábovka vypadá krásně :) díky za recept :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, já zase moc nedělám z cukety, u nás ji nikdo moc nemusí.

      Vymazat
  2. Ммммммм...! To vypadá, že velmi chutné!

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, bábovka vypadá skvěle! Jednou jsem podobnou zkoušela. Chutnají mi veškeré ty varianty z dýní, řepy a fazolí. JANISTEA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řepu a fazole jsem nezkoušela, ale lákají mě brownies z červených fazolí, ale stále se toho bojím:D

      Vymazat
  4. Já upřímně ani nevím, jestli jsem dýni někdy jedla :D Ale každopádně bábovka vypadá skvěle :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Juu, ta musí být opravdu moc dobrá! A vypadá opravdu krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc, ale hodně dýňová jak nenakynula, příště o hrnek mouky víc. :)

      Vymazat
  6. Dýňovou bábovku jsem ještě nejedla, ale vypadá velmi chutně. Celkově dýně moc nemusím, ale jejich semínka mám ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. This looks super delicious! Thank you so much for sharing!

    BLOG | INSTAGRAM | BLOGLOVIN

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, tá vyzerá perfektne! Určite vyskúšam! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda dýni ještě neměla a ani jsem z ní nikdy nic nedělala, ale tohle vypadá velmi chutně :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Túto bábovku som ešte nemala ale vyzerá fajn.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  11. No a já zrovna vařím dýňovou polévku :-)

    OdpovědětVymazat
  12. O dýňové bábovce slyším poprvé, ale musí být fakt dobrá - hlavně teď na podzim.. Úplně vidím, jak přijdu domu, zalezu si do postele s horkou čokoládou/kafem a tímhle zákuskem ;) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  13. Zásoby dýní máme doma ještě dost, tak jsem za každý recept ráda a určitě ho vyzkouším :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já dýni v poslední době docela miluju a dělám z ní všechno možné, ale bábovku jsem ještě nezkoušela, takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat