...: Čekej/ wait

neděle 21. října 2018

Čekej/ wait

Jak dlouho vydržíte na někoho čekat??? Mám pocit, jak kdybych čekala věčnost, sama jsem brzda, na schůzky chodím pravidelně o 5 minut dýl a do školy jsem téměř pokaždé málem dobíhala autobus. Bývaly daleko horší časy, kdy můj příchod na místo trval v rozmezí do jedné hodiny, to pak přátelé měly nervy na dranc. Jsem nedochvilná... to každopádně, snad pravidelně chodím jen na ty nejdůležitější schůzky, ale čekat na někoho celý den než se vymáčkne, není to už trochu moc??? 

How long do you wait for someone??? I feel as if I've waited forever, I'm slow , I go regularly for meetings 5 minutes late , and I went late to bus statio, so I had to run for bus.  There were much worse times when my arrival took place within one hour, then friends were nervouss.In any case,  I just go to the most important appointments regularly. But do you wait for someone all day??? I think that it is too much.


t-shirt: Kik; baret: HM ; shoes: Deichmann, hoses: Kaufland, skirt: no name, bracelet: polodrahokamcz
Od smutných černých myšlenek k černému outfitu, mám pocit, že s tímto stylem jsem se vrátila lehce o několik let zpět, do dob, kdy letělo emo a já milovala punk a rockec, do dob, kdy mojí best friend byla černá a to nejen na oblečení, ale i na očích. Nikdy jsem emo styl neuznávala, ale dost často právě můj styl jemu podobal... Ačkoliv jsem fotky fotila několik dní zpět, kdy ještě krásně hřálo sluníčko, mám pocit, že se skvěle hodí k dnešnímu dni, k mým myšlenkám, k venkovnímu počasí, který vypadá jako šedivé cosi.

From saddness thoughts to my black outfit, I have feel that I have come back to my oldies years when I visited my grammar school and I listened punk rock and rock and in this time was popular emo style. It were times when I wore all black clothes and I had also black eye shadows. I did not like emo style, but my style was similar. I took a photos a few days ago, but I think that these photos are  suitable with my today mood and gray sky. 
Také stylem sukně se vracím o několik ér zpět, manšestr jsem nikdy nemusela a ani nemusím, ale právě u této sukně mě oslovil, vlastně ani nevím proč.

11 komentářů:

  1. tiež chodím dosť často neskoro, ale keď mám na niekoho tak dlho čakať, to ma tiež nebavi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky :) Taky jsem měla takové černé rockerské období, naštěstí už mě to přešlo :) Ale tohle je super slušivý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  3. I wait for a while then I start calling and hopefully I find out why the delay is happening but it definitely makes me anxious Your outfit is super cute Love the neutral colours Have a lovely week babe xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/10/yoga-diet-and-fashion-three-key.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ta, která buď věčně nestíhá a rtěnku si dává až v tramvaji - stejně jako parfém. Anebo někde chodím hrozně brzo. Neumím prostě přijít na čas :D btw. Jinak musím říct, že ty výrazné rtěnky ti hrozně sedí.jsi kočka

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ten typ, který raději 20 minut někde čeká, než aby přišel o 5 minut později :D

    OdpovědětVymazat
  6. První, co mě na tvých fotkách upoutalo nebyl outfit, ale ta rtěnka! Vážně ti moc sluší a ten baret je taky super :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  7. Já se vždycky snažím chodit včas. Jinak outfit je krásný, takový jiný, než ty předchozí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat