...: První z outfitů/ the first from outfits

pondělí 8. října 2018

První z outfitů/ the first from outfits

Vítám vás u nového článku. Dnes bych vám ráda ukázala pár fotografií mého outfitu, které vznikly ve spolupráci s moji mamčou v Netíně. Fotografie nejsou a nebyly tak zcela podle mých představ, proto jsem je hodila do editoru a lehce upravila, nicméně ani tak to není na sto procent. 
Na sobě mám jeden z outfitů, který jsem vám připravila v nedávném článku, kde jsem vám dala na výběr, který outfit se vám více líbí
Ještě bych chtěla zmínit moje boty, pravděpodobně mě v nich uvidíte docela často a budu je ladit i k outfitům, ke kterým se absolutně nehodí. Mám k tomu hned několik důvodů, jsou moc pohodlné, lehké a hlavně zdravotní. :)  

Hi I welcome you at new post. Today I want show you a few photos by my mum. Photo shooting was in Netin. They are not accord to my dreams, so I fixed them in photo editor. I have on me one from two outfits, which you can saw in my one post, where I gave your posiible of choice which outfit do you like.
Maybe you will see this shoes often in variete of outfits and maybe it will not look good with some outfit, but they are comfort, soft and mainly healthy. 
 
T-shirt: New Yorker, handbag: Dresslily, pants: New Yorker, sunglasses: Zaful, lipstick: Rimmel by Kate, shoes: Samte

Zaujal vás outfit v tomhle podání? 
Do you like this outfit?

10 komentářů:

  1. Super outfit! Taky ráda nosím pohodlné boty, i když se moc nehodí k outfitu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že v dnešní době už ani není důležité, aby boty ladily k outfitu :) A moc se mi líbí tvoje kalhoty! Taky by se mi líbily :D
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Hele těch kalhot je teď všude hrozně moc, určitě by jsi sehnala někde v shopping centru. :)

      Vymazat
  3. Krásný jednoduchý outfit, ty mám nejraději. :) Hodně ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kalhoty jako kousek takový jsou pěkné.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat