...: SRPEN A ZÁŘÍ/ August and September

čtvrtek 4. října 2018

SRPEN A ZÁŘÍ/ August and September

Vítám vás u nového článku. Jelikož jsem opět zapomněla na téměř pravidelné měsíční shrnutí a už máme říjen, rozhodla jsem se do dnešního článku spojit srpen a září. :) 

Hi I welcome you at new post. Beacuse I forgot for post from August I decided that I will write post now wit post from September.

Na začátku srpna jsem se nacházela v Itálii, kde jsme byli na řece Pád na týdenním pobytu na houseboatu, poté jsme se přemístili na pár dní k moři.
Po přijetí z dovolené mě čekal výlet s Hančou do Brna, odkud jste mohli vidět vlog. V Brně jsme si daly vynikající bagetu s hranolky a něco málo si na sebe koupily. Bylo to fajn a za srpen to bylo jediné moje pořádné utrácení. :) 
Týden po dovolené mě čekalo zpívání první z mých nejbližších kamarádek
S přítelem a bandou jsme vyrazili opět na ryby.
Mimo to bylo ještě docela fajn počasí na koupání, chodily jsme posedět a na konci měsíce jsem měla narozeniny. Bohužel nebyl dort, ale vyřešili jsme to po svým a zapíchli svícen do zákusku. Dostala jsem spoustu dárečků a kytičky. :) 

At the start of August I was in Italy, where we were on river Po on weekly holiday on houseboat, after this we left this place and we went to the sea
After our holiday I went with Hana to Brno, you could see vlog. In Brno we ate delicious bagguete with french fries and we bought some clothes. It was fine.
One week after holiday I was on bachelor party one of my friend. 
Me, my boyfriend and our friends went to fishing. 
By the way it was nice weather for swimming, we had many meetings with friends and in the end od month I had birthday. I had not cake, but I had sweets so we put candles to my sweets. I got many presents and flowers.
V září jsem využila slev v Rossmanovi a zašla si pro racio chlebíčkyproteinové palačinky, tentokrát jsem zvolila čokoládové, které jsem nikdy před tím neměla. Čokoládové za mě tedy nic moc! V bioproduktu jsem si koupila mé oblíbené bio  pytlíčky do pečení a matcha tea
Kamarádka měla svatbu. Byly jsme s holkami na obřadu, který byl na mě trochu krátký, ale celkem pěkný, poté na společném focení, kde jsme se fotily i samy... no jo, blogerka... :D a večer jsme přijely na hostinu, kde jsem poprvé měla makronku. Tančilo se, zpívalo, smálo. Víc neprozradím, možná sepíšu článek. :)
Nedaří se mi jíst příliš zdravě, ale kaše miluji (i spoustu dalšího zdravého, ale asi chápete.)
Mamča si vybrala dovolenou a vyrazily jsme několikrát na nákupy do města a šly se podívat na událost Zdravé město
V září se událo i spoustu dalších věcí, byli jsme několikrát na houbách, vozily jsme miminko, mazlila jsem se s naši pidi sestřenkou, s přítelem jsme byli na křtinách, došly mi balíčky a tak dále. Více naleznete na mém  instagramu, případně v týdenních videích na mém YouTube, či přímo zde na blogu. 

In September I bought a few healthy things in Rossman. For example protein chocolate pancakes. I have to say, that this pancakes I don´t like, better are ordinal protein pancakes. In bioproduct shop I bouht my favorite  bio packets for baking and small matcha tea. My friend has wedding. We were on ceremony, on photo shooting and on evening wedding party. I have my first macrons. I don´t eat so healthy, but I like porridge. My mum had holiday, so we were on shopping and we visited event, wchich called Health city. In September was many next things, we gatherp up muschrooms, we walked with baby, I was with my little cousin, I got packets and so on...  You can see more on my Instagram or in weekly vlog on my YouTube channel, or on my blog.

 

14 komentářů:

  1. pekné zhrnutie a fotenie na fotení je super :D ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jsi toho měla docela dost za ty dva měsíce a je super si je takto shrnout.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful post <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/2018/10/gone.html

    OdpovědětVymazat
  4. So amazing! Italy sounds so nice! Have an wonderful new month.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkně ses měla, no kdybys sepsala nějaký článeček, určitě bych si ho ráda přečetla! :) Koukám, že se ti toho povedlo stihnout opravdu hodně, vyřešení místo narozeninového dortu mě pobavilo. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Great post dear!
    Have a nice day :)
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  7. Taky miluji kaše :) ideální snídaně!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat