...: Svetrová sezóna zahájena/ sweaters season

úterý 23. října 2018

Svetrová sezóna zahájena/ sweaters season

Sponozorovaný článek
Obloha zešedla, stupnice na teploměrech klesla rapidně dolů, svetrová sezóna je OFICIÁLNĚ zahájená. Ano, je zima a i když svým způsobem doufám, že sluníčko ještě na pár dní vyleze, jsem ráda, že mohu konečně vytáhnout teplejší oblečení. Úplně nejraději ze všeho nosím svetry, mám jich nespočet, až skříň praská a stále mě lákají další a další, často sbírám inspiraci na různých e-shopech, nejraději mám Zaful, Rosegal, Dresslily, ale i na Luvyle.com mají skvělý výběr, na stránkách jsou k vidění velice různorodé kousky, dlouhé rukávy, krátké rukávy, jednobarevné, či crazy svetry, elegantní, či vhodné pro street módu. Myslím si, že zde si každý milovník svetrů přijde na své. 

Sky is gray, degrees of termometer declines and there is officially sweaters season. Yes it is cold, I hope that will be sun for a few day, but I am so glad that I can wear warmer clothes. My favorite clothes for this time are cheap sweaters. I have many sweater in my wardrobe but I want next, so I seek on many e-shop. My favorite e-shops with sweaters are Zaful, Rosegal, Dresslily and also Luvyle.com. On this page is many variete of sweaters, elagant, with long sleeves, shorter sleeves, crazy sweaters, sweaters which are suitable for street style and so on... I think that this page is suitable for every lovers of sweaters.

Turtle Neck Plain Warm Sweaters/ V Neck Long Sleeve Plain Knitting Sweaters

Se svetrovou sezónou začíná také období trench coatů, pro mě osobně je trench coat super kousek, který mi slouží místo sáčka, přehodím přes nějakou halenku a jdu. Je to jednoduché, decentní a elegantní, ale samozřejmě můžete outfit rozzářit i super barevným kouskem, i takových kousků naleznete na e-shopu hned několik a pokud je pro vás trench coat pouze pro začátek podzimu, je skvělé si pod něj obléct právě nějaký tlustý svetr.

With sweaters season starting also time of long trench coats. For me are trench coats super pieces, which I wear more often then jacket. I take trench coat over some blouse. It is basic, decent and elegant, but you can shine with more colourfull pieces, which are on e-shop. And If you like warmer variant, you can take under coat sweater.

Fold Over Collar Plain Trench Coat/ Fold Over Collar Plain Trench Coat

Jaký typ oblečení oblekáte v této době vy? Which type of clothes do you wear in this time?

15 komentářů:

  1. Svetry já miluji a začínám nosit cardigany :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Very cute clothes, they have beautiful designs!

    OdpovědětVymazat
  3. Svetrů mám jen pár, raději nosím mikiny, není mi příjemný jejich materiál. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty první dva svetry vypadají božsky! :) Nosím je ráda.. :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, snažila jsem vybrat ty nej. kousky, ale výběr tam byl obrovský.

      Vymazat
  5. Moc hezké svetříky, já na podzim a v zimě nejraději nosím takové volnější a pořádně teplé, které zahřejí :))

    OdpovědětVymazat
  6. I have never heard about this store but the clothes looks nice :) Regards:*

    OdpovědětVymazat
  7. Mám svetry ráda, takže jich mám celekm dost, ale nosím jen některé :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já ještě "svetrovou sezónu" nezahájila, ale teď v listopadu se na ní chystám!! Budu muset projít i pár krámů a nakoupit nějaké nové svetříky :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat