...: Adventní kalendáře/ Advent calendars

úterý 13. listopadu 2018

Adventní kalendáře/ Advent calendars

Pomalu, ale jistě se nám blíží advent no a ještě před tím, než k nám přijde Ježíšek (pro někoho možná  Santa), navštíví nás Mikuláš se svou nebesko pekelnou skupinou. A co nám může nadělit letos? Mám pro vás pár typů, jak jinak než na adventní kalendáře a i když pravidelně dostávám várku sladkostí, potají pokukuji po kosmetice a celkově jiných, netradičních kalendářích. A které mě zaujaly? 

Soon will be advent and before Jesus comes (or Santa Claus), we will be visited by Saint Nicholas and his group (I mean devil and angel). And what we will get this year? Maybe I will get chocolates like every years, but I am watching now on cosmetics and another advent calendars, and which one I like?

V DM jsem pokukovala po několika kosmetických kalendářích, kromě dětských a pro mazlíčky mě zaujaly i s jídlem a čaji, tyto jsou ze stránky vasobchodak.cz, která se zaměřuje na prodej pochoutek a kosmetiky z Německa a nejsem si úplně jistá, jestli jsou k dostání i u nás, ale moc se mi líbí tento styl :) Možná jste si všimli kalendáře od Balea pro muže, ano i pro ně jsou kalendáře k dostání , mimo Baleu jsem našla také kalendář s miniatury nářadí ze stránky reklamni-predmety-darky.cz

I saw in DM drugstore a few cosmetic kalendrars, beside calendars for children and for pets, I was also interested by kalendars with food and teas. These calendars are from page vasobchodak.cz, which sell sweets and cosmetics from Germany so I don´t know if you can buy it in your DM drugstore. Maybe you saw one calendar for men, this one is by Balea, but for mens are many next calendars for example we have one with miniaturies of tools on reklamni-predmety-darky.cz
DM drogerie a značky, které jsou v obchodě prodejné nejsou první ani poslední, které mě zaujaly, k mým oblíbencům se řadí také kalendář s přírodní kosmetikou od Yves Roscher, Nivea, která změnila image z plochého kalendáře na krabičkový. L´occitane mě zaujal svoji pestrobarevností, Catrice svoji decentností a jemností, Maybelline netradičním obalem, Essence a Technic zimní krajinou a i ten černobílý od Technic má rozhodně něco do sebe. 

My favorite calendar is also calendar with natural cosmetics by Yves Rocher. Nivea had different packet last year and now it has box and I like it too.  I like L´occitane because of colourful packet, Catrice because of very decent packet, Maybelline because of untraditional packet and Essence and Technic becuase of amazing winter motif. And black and white packet? It is by Technik too.
Catrice, Essence, Maybelline - vasobchodak.cz/ Technic - Normain.cz/ Kalendář Yves Rocher - yves-rocher.cz/ Nivea - Notino.cz/ L´occitane - cz.loccitane.com
Poslední dva kalendáře mě zaujaly úplně něčím jiným než všechny ostatní, z toho důvodu jsou zvlášť. Čokoláda, se mi líbí malým, praktickým balením a především tím, že mi připomíná adventní čokolády z Rakouska, které každým rokem okukuji v Hofferu. A ten druhý od Makeup revolution? Je nejdražší kalendář v mém článku, cena se pohybuje mám pocit mezi 2 - 3 tisíci?? Asi bych si ho nikdy nekoupila, ale to balení je láska na první pohled. 

The last two calendars are different then another in my post. I like chocolate because it has practical packet and It looks like calendars in shop Hoffer in Austria. And what about second calendar? It is the most expensive calendar from my post and It is by Makeup Revolution. The price is around 2 - 3 tousand crowns. I will never buy it, but packet is so amazing.
Čokoláda (Chocolate) - dobraspizirna.cz/ Makeup revolution - Normain.cz
Který kalendář vás oslovil? Zůstáváte u klasických čokoládových, nebo přemýšlíte o kosmetickým, či zcela jiném?

Which calendars do you like? Do you buy traditional chocolate calendars or do you buy different calendars?

19 komentářů:

  1. Všechny vypadají úžasně :) ale asi nutně žádný nepotrebuju nebo dam přednost tomu čokoládovému :D

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já za něj utrácet taky nebudu. Spíše dostanu jako obvykle čokoládový. Ale líbí se mi 😁

      Vymazat
  2. Já bych hned ulovila ten od Yves Rocher nebo Alverde, protože mám ráda přírodní kosmetiku :-) a zajímavé jsou ty čajové, o nich jsem vůbec nevěděla :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se mi líbí právě taky díky přírodní kosmetice a hlavně YR kvůli tomu, že mám jejich produkty moc ráda. 🙂

      Vymazat
  3. amazing post honey! really great :)
    i love adventni kalendare :)
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si kúpila ten od Yves Rocher :)
    Vera

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kalendáře jsou všechny krásné, moc se mi líbí Yves Rocher nebo Kiehl's, zklamal mě Alverde a trochu i Balea .. kupovat si letos žádný nebudu, ale potěšilo by mě nějaký dostat :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No upřímně mne se obaly od Alverde a Balei zase tolik nelíbí, ale cenově jsou levnější skrze levnější kosmetiku a obě značky jsou docela fajn. Nebo alespoň já je mám ráda. Jinak já jsem na tom podobně 😁 kdyby mi někdo daroval jeden, bylo by to skvělé

      Vymazat
  6. Mňa by kľudne potešil normálny čokoládový z Tesca ak mám byť úprimná :D

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten by mě taky nevadil, navíc jsem na ně zvyklá a jsem ráda i za čokoládový z marketu, ale jeden s kosmetikou by se hodil 😁

      Vymazat
  7. Loni jsem měla kalendář od Essence, ale letos bych do něj už nešla. Možná bych si dala říct tím od Yves Rocher nebo nějakým svíčkovým kalendářem :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. svíčkový? no tak ten by špatný taky nebyl. :D já se přidala do různých soutěží, tak třeba alespoň vyhraju.

      Vymazat
  8. ja mám doma ten od Yves Rocher a ten je skvelý <3 a tiež so sviečkami, ale všetky vyzerajú supwer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na žádný se svíčkami nenarazila a už jsi druhá, která mi o něm píše. :) Určitě by se mi také líbil a ty YR ti závidím :)

      Vymazat
  9. Já jsem si pořídila kalendář Weleda a už se těším na otevírání :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se vzhledově líbí letošní Nivea adventní kalendář.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat