...: Ježíškova vnoučata/ Jesus' grandchildren

čtvrtek 22. listopadu 2018

Ježíškova vnoučata/ Jesus' grandchildren

Krásný den, přicházím sice už tak trochu s křížkem po funusu (proč pochopíte později), ale ráda bych vám představila projekt Ježíškova vnoučata, kterého jsem byla v předchozím roce tak trošku součástí. O projektu jsem se dozvěděla již během mého studia zdravotně sociálního pracovníka, ale osobně jsem měla tu čest se zapojit až během praxe na Domovu pro seniory
Pokud by jste rádi udělali v tomhle magickém ročním období radost nejen svým blízkým, ale i babičkám a dědečkům mimo svůj rodinný okruh, můžete se stát právě i vy dárcem, vybrat dáreček ze seznamu přání a věnovat ho osobně, či poštou Ježíškově vnoučeti. Vybrat si můžete od nejmenších dárků za pár korun až po hodnotné a nebo věnovat 100 korun. Více informací naleznete na stránkách vnoučat, či jejich Facebooku, kde jsou sdíleny moc pěkné příběhy. 

 A beautiful day, It is a little be late for this post, but I would like to introduce you to the project of Jesus' grandchildren, which I was a bit of a part of the previous year. I learned about the project already during my study of a health-social worker, but personally I did get involved in the project until after I was working on the Home for Seniors. If you want make a happy in this magical year for not only to your loved ones, but also to another grandmothers and grandfathers outside your family circle, you can become a donor, choose a gift from the wish list and dedicate it personally or by post to Jesus' grandchild. You can choose from the smallest gifts for a few crowns, or you can get for project 100 crowns or you can choose gift for more money.
 For more information, visit grandchildren's website or their Facebook page, where very nice stories are shared.

Na domově jsem měla za úkol si s klienty popovídat a zjistit, co si doopravdy přejí. Mnohokrát jsem se setkala s tím, že klienti jsou spokojení, ale po delším povídání tomu tak nebylo. Nejhezčí vzpomínku mám na pána, za kterým jsem pro přání byla asi třikrát a vždy mě odmítl, až na potřetí jsme zabrousili do let jeho mládí, kdy pracoval ve fabrice v kanceláři a na stole měl, něco co pro něj hodně znamenalo, celá ta léta si to schovával u sebe a vzpomínal na mladá léta, kdy byl v práci spokojen, bylo to v hrozném stavu a poprosil mě, jestli by mohl skrze přání poprosit o tu samou, ale  novou věc, na kterou by se díval a dál vzpomínal. :) 

At home for the seniors I had the task of speaking with clients and finding out what they really wanted. I have many times met with the fact that the clients are happy, but after a long conversation they were not. The most beautiful memory I have for the one mister. I visited him three times and he had not any wish, but in third time we spoke about time when he worked in the years of his youth when he worked in the office. In his office he had on the table something which was so important for him. He hided this thing, because it was mean for him his young years when he was happy in work. This thing was in a terrible state and he asked me if he could ask for the some but a new thing.
Věřte mi, má to smysl ať už darujete sušenky a kafe, o které klienti hodně žádají, či máte vyšší výdělky a můžete si dovolit věnovat něco pořádného, každý dar přinese lidem radost a vám dobrý pocit. Bohužel jsem zatím neměla štěstí na dárek za menší finanční obnos, buď se poštěstí a nebo snad za rok :)

Believe me, it makes sense if you are giving biscuits and coffee that many clients ask for, or you have higher earnings and you can afford to do something good, each gift will give people joy and feel good.

Zdroj obrázků: https://www.jeziskovavnoucata.cz/

8 komentářů:

  1. Mně se tenhle projekt strašně moc líbí a moc mu fandím :) Až si jednou budu sama vydělávat, tak určitě ráda někomu udělám radost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také na tom nejsem úplně nejlíp finančně, ale vím, že u nás si senioři přáli například i sprcha a mýdlo a když by tam byl někdo od nás, bych alespoň něco investovala a mohla dojít i pěšky darovat 🙂

      Vymazat
  2. O projektu jsem již slyšela a moc se mi líbí. Hned se jdu podívat na jejich stránky a na dárky, které si přejí :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  3. O projektu už jsem slyšela a četla loni :) Moc se mi to líbí. Vím, že je něco podobného i pro děti z dětských domovů a nechci být zlá, ale pro ně je všechno, ale málokdo si vzpomene na starší generaci. Na prarodiče, kteří jsou v domově důchodců, ti se často cítí mnohem více osamělý než ty děti...

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat