...: Saloos kokosový olej/ coconut oil

sobota 24. listopadu 2018

Saloos kokosový olej/ coconut oil

Jak už název napovídá, mám pro vás recenzi na další kosmetický produkt od mé oblíbené kosmetické značky Saloos. V dnešním článku vám představím kokosový olej. 

Today I have for you review for next cosmetics product by my favorite cosmetics brand, it is coconut oil by Saloos.

Olej se nachází v bílém plastovém kelímku opatřeným šedým víčkem. Na kelímku je k vidění etiketa s popiskem oleje a dále se složením a využitím oleje, mimo certifikaci bio, olej nese označení jako produkt vhodný pro děti
Pokud jste se s kokosovým olejem již setkali (já se setkala s olejem od Purity vision), určitě víte, že je olej bílý a takového máslovitého skupenství, při vyšších teplotách (cca 24 stupńů) nastává tání. 

Oil is in white plastic dose with gray cover. On dose is description of oil with brand of Saloos and with certification of bio and signification that it is suitable for children. If you had coconut oil you know that consistence is like a butter but when it is around 24 degree celsia it is more liquid.

Vůně oleje je typická kokosová, narozdíl od Purity vision bych řekla, že je lehce sladší, ale možná se mi to jen zdá... Nicméně je naprosto dokonalá a úžasná (ano miluji kokos).

The smell is typically coconut, but it is more sweet then smell at another coconut oil (I had one by Purity vision), but it is absolutely amazing and I love the smell.
Kokosový olej je všestranným pomocníkem ať už v péči o tělo, nebo v kuchyni, vhodný je k použití do vlasů, jako vlasová maska, či do konečků na promaštění suchých a polámaných vlasů, na suchá místa na pleti, na provonění pleti, na ekzém a podobně.
Osobně ho nejčastěji používám na suché a podrážděné nohy po holení, mám je velice citlivé a olej mi je příjemně zklidní, v kuchyni můžu doporučit přidat ho jako zdravější variantu do různých dortíků. 

Coconut oil is good for body, but also it is good for cooking, it is suitable for hair, like a hair mask, for dry and damage hair, for dry places on skin, for nice smell of body, for eczema and the like.I personally use it most often for dry and irritated legs after shaving, I have a very sensitive skin and the oil is pleasant to calm down, in the kitchen I can recommend to add it as a healthier variant in different cakes.
Pro ucelenost informací, přidávám odstaveček přímo ze stránky Saloos.cz
Kokosový olej je zpracován velmi šetrným způsobem - lisováním za studena a neobsahuje konzervační, syntetické, barvicí ani vonné látky. Není uměle ztužován, parfemovaný ani bělený a není testovaný na zvířatech.

This text is by Saloos:
Coconut oil is processed in a very gentle way - cold pressing and does not contain preservatives, synthetic, coloring or fragrance. Not artificially stiffened, perfumed or bleached and not tested on animals.
Kokosový olej je k dostání ve 125ml balení za 142 korun a v 250 ml balení za 224 korun a můžete ho koupit například na shop-saloos.cz , či dalších internetových e-shopech, například na Notinu.

Coconut oil is available in 125ml packages for 142 crowns and in 250ml bottles for 224 crowns and you can buy it for example at shop-saloos.cz or other online e-shops such as Notina.

14 komentářů:

  1. Jsem velmi rád, kokosový olej ))

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. I love coconut oil :) I use it in the kitchen and as a haircut :)
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  3. To posypání kokosem je na fotkách skvělé! :D Teď mám kokosový olej od jiné značky, ale až ho dopoužívám, tak ráda kouknu na tenhle :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Kokosový olej mám naozaj rada najmä na moje vlasy bez života. :) Je to skvelá prvá pomoc vždy, keď sa mi minie maska na vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kokosový olej mám taky moc ráda, jen já používám ten od Purity vision. Ale Saloos je taky fajn. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Saloos je moc fajn :-) Celkově mám ráda kokosové produkty. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Saloos má super produkty. Přímo na kokosový olej jsem ale za poslední dobu nějak zanevřela. Dřív jsem ho používala na všechno možné, ale potom jsem začala všude slýchat, že vlastně není tak úplně ok, tak mě to nějak pustilo :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Kokosový olej znám, ale ne přímo od tét značky. Nejradši ho používám do čokoládové polevy :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Kokosový olej je skvělý. Na nohy se mi také osvědčil. A v kuchyni ho používám často místo másla :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá hodně dobře, tuto značku neznám, ale musí být skvělý podle tvého hodnocení ! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Od Saloos jsem zatím měla jen olejíčky, kokosový olej zase od jiné značky. Jinak jak píšeš, dá se využít snad všude.. k vaření, či péče o tělo. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten si chci pořídit pro do cisteni a beleni zubů .:)

    LIFESTYLE AND BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  13. Také miluji kokos a kokosový olej, s olejem této značky zatím nemám zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  14. Saloos mám moc ráda. Ale kokosák jsem od Saloos ještě neměla.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat