...: Uvolňující sprej/ relaxing spray

čtvrtek 20. prosince 2018

Uvolňující sprej/ relaxing spray

Už od listopadu se počasí mění jako na běžícím páse, chvíli teplejší a chvíli studenější dny doprovázené sněhovou vánicí, či ledovkou... a právě takové období jsou nejhorší na chycení bacilů a rýmičky. Já osobně rýmou trpím především každé ráno, když jdu ráno do práce a poměrně často se mě drží nejméně tři dny. Kromě tradičních nosních kapek, různých mastí a různých babských rad existuje i speciální sprej od Saloosu s Eukalyptem, který napomáhá k uvolnění rými. 

From November, the weather is still changing, sometimes it is  warmer and sometimes there are somewhat colder days accompanied by a snowflakes or ice ... and that is the worst time for bacilli or rhinitis. I personally suffer for rhinitis especially every morning when I go to work. I haverhinis often for three days. In addition to traditional nasal drops, various ointments and various ideas by grandmothers, there is also a special Saloos spray wtih eucalyptus that helps relieve rhinitis.



Sprej je v typickém sprejovém balení s rozprašovačem, etika je krásně zbarvená do modra a svoji barvou mi připomíná různé léčivé rostlinky. Na Etiketě je opět název značky Saloosu, certifikát a popis s použitím výrobku. 

The spray is in a typical spraying package with a sprayer, the ethics are beautifully colored in blue and my color reminds me of different medicinal plants.  On the label is again the name of the Saloos brand, the certificate and the description using the product.


Sprej používám podle potřeby, vždy ho nastříkám do vzduchu, trvá jen několik sekund než jde cítit. Vůně je silná, příjemná, krásná eucalyptová a uvolňující. Připomíná mi tyčinky do nosu (znáte tyčinky). 

I use the spray as needed, I always spray it into the air, it only takes a few seconds then I smell it. The smell is strong, pleasant, beautiful eucalyptus and relaxing. It reminds me of sticks to  nose (maybe you know the sticks).

Kromě skvělých uvolňujících účinků na rýmu, by měl být sprej antiseptický a tím pádem účinkovat i na zhoršené dýchání, při různých virozách, či migrénách (zatím jsem v takovém případě nezkoušela). Sprej by měl být také vhodný k neutrazilaci pachů v různých prostorech, já osobhně ho zatím využívala především v pokoji. 

In addition to great relaxing effects on the rhinitis, the spray should be antiseptic and therefore also it is suitable for impaired breathing, various virosis  or migraines (I have not tried it yet). The spray should also be suitable for neutralizing odors in different areas, I personally used it primarily in the my room.

Podrobnější popis naleznete na stránkách Saloosu, jinak je sprej k dostání v DM drogériích, či například na saloos-shop.cz

More information you can find on page of Saloos, otherwise the spray is also in DM markt or on saloos-shop.cz

15 komentářů:

  1. Tak tohle musí být super, na rýmu trpím dost často.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma podobný bylinkový sprej od Justu a je super, akorát dražší, takže až mi dojde, určitě tento vyzkouším. Vždycky mi to pomůže při ucpaném nosu nebo teplotě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Slyším o tomhle poprvé, ale asi bych to sama chtěla vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle! Určitě super tip :) Vůbec jsem nevěděla, že tato značka ma tento produkt :) Na zimu ideální :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super, rozhodně po něm mrknu! Vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle spreje od Saloos mám hodně ráda, doma na mě čeká balíček s Vánoční vůní spreje. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten se na tohle období opravdu hodí! Vypadá dobře, asi se po něm podívám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Such a interesting product! Thank you for sharing!

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=WK-tO9N3A6c&t=220s

    OdpovědětVymazat
  9. This is wonderful! I haven't used a spray like this.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  10. To zní fakt zajímavě, o žádném podobném produktu jsem neslyšela, takže fakt bomba. Rozhodně praktické

    OdpovědětVymazat
  11. Mě rýma postihne spíš na podzim, ale Saloos značku mám ráda, vůbec nevím, že mají nějaký eukalyptový sprej :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  12. Značku Saloos používám, ale nevěděla jsem, že dělají i takový sprej. Mrknu na něj, určitě se bude hodit :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna teď bych sprej ráda vyzkoušela, když se mě zhostila rýma :D

    OdpovědětVymazat