...: Vánoční dekorace u nás v pokoji/ Christmas decoration in our room

sobota 22. prosince 2018

Vánoční dekorace u nás v pokoji/ Christmas decoration in our room

Krásnou předvánoční sobotu všem! Dnešní článek bude aktualizací mé vánoční dekorace v pokoji, pro navození vánoční atmosféry jsem vám pár kousků vyfotila, ostatní můžete vidět ve videu na mém YouTube kanále, které přikládám níže pod fotografie. Celkově jsem úroveň výzdoby letost posunula o level výš, tím myslím, že kromě typické plastové, světelné a jiné dekorace, v mém pokoji přibyla i živá dekorace a tím konkrétně myslím větvičky z jedle, které jsem si vyzdobila převážně slaměnými ozdobami. Na stromečku sice míváme každý rok miš maš skleněných a plastových koulí, ale mně se ty slaměné tak strašně líbí a proto jsem je využila právě tímto způsobem. Jakou dekoraci máte vy? 

Hi I wish you nice saturday night! Today I want show you a few things from my Christmas decoration at my room. I took a photos of a few things and next things are in my video which is under photos. I think that my decoration is better then last year, because I have natural decoration too, I have twigs in vase with straw decorations which I love. Which decoration do you have in your room?



VIDEO

 

9 komentářů:

  1. Krásné dekorace. Mně se zase hrozně líbí takové velké koule, ručně malované. Letos jsem je viděla v Pepcu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tam byly i vloni, přítelovi rodiče jich mají spoustu. :) Mně se moc líbí také, ale třeba na strom bych se je bála dát :)

      Vymazat
  2. I love your Christmas decorations, everything looks amazing! (:
    Great blog dear, I followed you, would you follow me back? I'll be glad! ♥
    Have a cozy Sunday! xoxo

    Welcome to my blog 💖

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dekorace, zvlášť ty větvičky, máme je doma každý rok a miluju, jak provoní pokoj:)

    OdpovědětVymazat
  4. Letos mám taky v pokoji živou dekoraci, a to dokonce dvě - větvičky ve fáze a menší vánoční stromeček :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Babička s dědou mají slaměné dekorace na celém stromečku a vypadá to moc hezky :) A živé větvičky máme letos taky. Trošku jsem si s tím pohrála, nalepila na ně nějaké jemné ozdoby, postříkala sněhovým sprejem a je to moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  6. My máme stromeček taky mišmaš neboť každý si tam chce navěsit to svoje a pak to tak vypadá :-D
    Taky využívám přírodních zdrojů jako jsou různé větvičky, šištičky apod. Dekorace vůbec nekupuji, mám jich jen pár kupovaných a spíš si je snažím vyrobit protože v obchodech mi přijde všechno na stejné brdo, samé dreky plastové a to já nemusím.

    Terezah-style



    OdpovědětVymazat
  7. Fantastic post!
    Kisses :)

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat