...: Čas se s časem sešel - Leden a únor 2019/ January and February

úterý 12. března 2019

Čas se s časem sešel - Leden a únor 2019/ January and February

Vzpomínám... ještě nedávno byl prosinec 2018 a my jsme slavili konec roku, no a nyní? Začátek března, to je neuvěřitelný jak ten čas letí, člověk se ani nenadál a už tu máme jaro no a právě v této chvíli je ten pravý a poslední čas si připomenout poslední dva zimní měsíce a ohlédnout se zatím co bylo, či nebylo.... 

I remember ... before two months was December 2018, and we celebrated the end of the year, and now?It is  beginning of March, it's unbelievable it is the first month of spring time. So I think that is is right time to return to winter time. 


Leden byl pro mě ve znamení sněhu, procházek se psem, občasným vykouknutím sluníčka, měsícem salátů, které jsem si do práce neustále objednávala (už jsem se jich přežrala!) a příprav ségry maturiťáku a samozřejmě účasti na události.  

January was for me month of snow. During this month I walked with dog, sometimes were sunny days. I ate many salatds in work and I was on my sister prom.
Únor byl měsícem plných dobrůtek, měsíce kdy jsem dostala pořádný nášup kosmetiky od mé milované youtuberky Renči, měsícem, kdy byl Valentýn, který jsme sice neslavili, ale i tak jsem nám přichystala romantickou večeři (mám pocit, že až týden po Valentýnovi) a protože jsem chtěla kytku, koupila jsem si narcisy.

February was a month full of great foods, a month when I got cosmetics from my beloved Reny. In February was Valentine's Day and me and my boyfriend did not celebrate this day, but after this I made romantic dinner.  I wanted a flower, I bought daffodils.
Jaký byly vaše poslední dva měsíce???

7 komentářů:

  1. Leden byl ve znamení nepamatujících maturáků, oslav kamarádek a hlavně sněhu!! Takže plno úsměvů a nepopsatelných zážitků (doslova :D).
    Únor byl měsíc, na který bych nejraději zapomněla, bohužel někdy se prostě nedaří a přijdou takové věci, se kterými se učíme pracovat.

    Tak jsi měla pěkné 2 měsíce, ať je březen také dobrý!Ještě musím dodat, že Narcisy mám také moc ráda, já jsem tedy dostala růžičku a též byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec nechápu, jak (a hlavně kam?) ten čas může tak šíleně letět. Moje ségra bude mít maturák až další leden, tak se už teď těším!:) Užily jste si to? 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi ty měsíce neskutečně utekly :) Těsím se, až budeme s přítelem bydlet sami a také nám připravím romantickou večeři. Letos jako vždy jsme si na ní zašli do restaurace a opravdu si pochutnali :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotečky!:) Měsíce mi taky neskutečně rychle utekly a už vlastně i teď máme půlku března, neskutečné! :D Určitě sis to zatím vše užila!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Great post dear, really love your blog <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpovědětVymazat