...: SOBOTA - INTERBEAUTY - TRIP TO PRAGUE

úterý 19. března 2019

SOBOTA - INTERBEAUTY - TRIP TO PRAGUE

V sobotu jsme s kamarádkou vyrazily do Prahy na Interbeauty, kam jsem dostala pozvánku od Saloosu. Už dopředu jsem věděla, že tento výlet bude pro mě velice náročný a také byl, počasí nám nepřálo, byla jsem docela dost unavená a cestou zpět bourali most na dálnici, takže zdržení a ne malé. No, ale abych přešla k tomu pozitivnímu, Interbeauty se mi líbilo, i když jsem od veletrhu čekala trochu víc. Z kosmetických stánků jsem svoji pozornost věnovala kosmetice Purity Vision, o které možná už víte, že je zaměřená na kokosové oleje, bambucká másla a podobně. Dále mě oslovil kosmetický stánek Saloosu a to nejen kvůli tomu, že s nimi spolupracuji. Dámy na stánku měly velice příjemný přístup a širokou nabídku vzorečků na vyzkoušení - očuchání na místě. Já jsem získala od Saloosu malou pozornost, kterou již brzy uvidíte na mém instagramu, či blogu a navíc jsem měla možnost se doptat na informace, které mě zajímají a které mě obohatily o něco víc. :)

 On Saturday, me and my friend went to Prague to Interbeauty, where I was invited by Saloos. I knew that it was be exacting, and it was. I was tired, the wather was bad and we returned to home so late, because on highway the bridge was demolished. So not about positive things. I expected a little more from the fair. From Cosmetics stalls I liked Purity Vision, which you already know, because it is focused on coconut oil, shea butter and so on... Furthermore I visited stall of Saloos cosmetic. Ladies at the booth were very pleasant and there were a wide range of samples of cosmetics for trying and for sniffing smells. I got a little attention by Saloos, which you can see as soon as posible on my instagram or blog. Plus I could asked of ladies for more information about cosmetics. It was fine.

Od Saloosu jsme přešly ke kosmetické značce Regina, kterou znám díky mé mamce. Když byla máma mladší, používala ji docela hojně, kosmetika byla v té době dost známá a oblíbená, z toho důvodu jsem mamce koupila malou pozornost a sobě také a k nákupům se připojila i Hanča. Navíc zástupkyně této firmy měla velice příjemný přístup a jakmile viděla, že fotím, hned mě oslovila.:) 
Od Reginy jsem přešla ke stolku kosmetiky Ardell, která mě oslovila převážně výběrem tužek a stínů na oči a nízkými cenami. I zde jsem byla s nákupem úspěšná. 
Dále jsem lehce omrkla Ryor, ale stánek mě příliš nezaujal a navíc kosmetika byla cenově jako v drogérii... :)

After this we visited booth with cosmetics brand Regina, which I know by my mom. When she was younger, she used this brand, this brand was very famous. So I bought for my mum a little present by Regina and in addition I bought a few things for me. Hana bought a few things too. In addition the representative of this company was very nice and when she saw that I took a photos, she talked with me. From Regina, I went to the Ardell cosmetics table, there were many products for eyes, so I bought two things, which were for very nice prize. 

Po Interbeauty jsme se vydaly metrem na Anděla na jídlo, nakonec nás nic neoslovilo a skončily jsme v Mekáči..., po jídle jsme se vrhly ještě na pár nákupů a jely zpět domů. Z výletu mám celkově dobrý pocit a jsem ráda, že se Hanča se mnou jela.
Všechny mé úlovky uvidíte v samostatném článku. :)

The next step was subway and Anděl - street on Prague, where is shopping center. We wanted some food, so we ate in Mc Donald´s. The last point of our trip was shopping. Every things from Pragu you will see in special post.  

6 komentářů:

  1. Já byla na veletrhu v září a bylo to super, je to skvělá akce :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten veletrh jsem se stále chystala a chystala, ale nakonec to nějak nevyšlo. Byla jsem tam vloni a bylo to super :)
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  3. It looks great I am sorry the weather was not that great I don't know many of these brands so I will check them out Have a lovely weekend babe xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/03/maxim-cover-girl-contest-with-cause.html

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Já bych tam asi utratila spoustu peněz, jak na to koukám:D

    OdpovědětVymazat