...: Nákupy - potraviny/ shopping food

sobota 23. března 2019

Nákupy - potraviny/ shopping food

Nákupy... v poslední době jsem propadla potravinovým nákupům, snažím se něčím přispět do domácnosti, ale lákají mě nákupy i různých chutných či zdravých vychytávek. Dnes jsem se rozhodla s vámi podělit s posledními nákupy. Tento týden jsem nakupovala převážně doplňkové potraviny k budoucímu pečení, či do jogurtů, na chuť nebo do kaší a Avanti? Je to pro mě levnější a chutná varianta vína, i když kvalitnímu vínu se ani zdaleka nevyrovná. Nicméně k MDŽ je měly za pár korun snad všude.

Shopping ... In last time I buy food, trying to contribute something to the home, but I'm also buy a variety of tasty or healthy snacks. Today I've decided to share my last purchases with you. This week I've been buying mostly foods for future baking, for yogur or for porridge and Avanti? It is a cheaper and tasty wine variant for me, even though the quality wine is more perfect. 

8 komentářů: