...: INTERBEAUTY A PRAGUE SHOPPING

pátek 29. března 2019

INTERBEAUTY A PRAGUE SHOPPING

Krásný pátek, dnes vám ukážu mé nákupy z Prahy. Na Interbeauty jsem ulovila za krásných 118 korun kokosový olej od Purity Vision,tyto oleje miluji a mohu jedině doporučit. U kosmetiky Ardell jsem se zastavila na základě několika článků, které jsem četla. Zaujal mě veliký a cenově dostupný sortiment produktů na oči, z toho důvodu jsem zvolila černé stíny v tužce. Regina mě zaujala cenovou dostupností a dlouhou tradicí nejen u nás v rodině. Z toho důvodu jsem sáhla po odlakovači, štetečku a bezbarvému laku, který mám moc ráda. Mimo nákupy jsem dostala spoustu zajímavých letáčků.

Hi I wish you a nice friday guys, today I show you things which I bought in Prague. On Interbeauty I bought coconut oil by Purity Vision, I love these oils and I can recommend them. By cosmetics brand Ardell I bought eye shadow which is called a princess, I liked range of products by this cosmetics brand.  I also liked  products by Regina, because the prices of products were amazing.. This brand has a long history in our family and in our country.
I got many magazines too.

Od Saloosu jsem dostala velice milou pozornost s několika vzorečky na vyzkoušení, za což jsem velice ráda a ještě jednou DĚKUJI!:) 
No a v Teranově jsem se zaměřila na výprodejní kousky, zaujaly mě květované lehké kalhoty, černé elegantní lehké kalhoty a halenka ve stylu saka.

By Saloos I got a gift with a few products for trying, so I thank you Saloos. And in Terranova I sought clothes in discounts, I bought floral soft pants, black elegant soft pants and blouse.

10 komentářů:

  1. Krásné nákupy, velmi mě zaujal ten švestkový olej :-) je to něco nového a neokoukaného :-)

    Jak nosit výrazné rtěnky

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful items Love the pants and blouse Have a lovely weekend xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/03/s-brand-with-heart.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nákup, ten kokosový olej taky ráda používám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle mi připomíná, že bych si mohla pořídit kokosový olej, který mi došel :D :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Ten švestkový olej jsem ještě neviděla :) A moc pěkný nákupový článek :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  6. Nice! Love the floral pants!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  7. Super nákupy! Tento kokosák mi přijde ze všech, co jsem zkoušela, nejlepší a nejchutnější:)

    OdpovědětVymazat