...: Olejíček s vůní borovice/ oil with scent of Pine

pondělí 25. března 2019

Olejíček s vůní borovice/ oil with scent of Pine

Krásný den, po dlouhatánské době bych vás ráda přivítala u nové recenze. Dnes bych svoji a vaši pozornost ráda věnovala esenciálnímu olejíčku Salus s vůní Borovice . Že má Saloos tyto olejíčky jsem zjistila teprve nedávno, jinak bych si zajisté objednala již dříve, nebylo to tím, že by byly pro mě "neviditelné", ale spíše jsem svoji pozornost zaměřovala jiným směrem a nyní jsem ráda, že jsem je konečně objevila.

Beautiful day, after a long time I would like to welcome you at a new review. Today I would like to pay my attention to the essential oil Salus with the scent of Pine. I have found Salus only recently, otherwise I would have ordered it before, it was not because essencial oils were "invisible" to me, but rather I focused my attention in a different direction and now I'm glad I finally found it.

Můj první olejíček jsem zvolila vůně Borovice, je období rýmy a právě vůně jehličnanů je dle mého hlediska ideálním protažením nosu. Vůně je krásná, zkoušela jsem dát do aromalampy, postačí pouze jen pár kapek a provoní celý pokoj, vůně je příjemná a velice uvolňující. Pokud se olejíček dostane na pokožku, není žádný problém, olejíček je nedráždivý a stačí se ho jen dotknou a voní vám celé ruce. Olejíček lze mimo jiné použít do koupelí, či pro saunové rituály.

I chose my first oil with the scent of pine, it is now a period of rhinitis and  the scent of conifers is in my opinion ideal for nose. The smell is beautiful, I instiled a few drops into my aroma lamp, you can give only a few drops and the scent is smell in whole room.  If the oil gets on the skin, there is no problem, the oil is non-irritating and you just need to touch it and you smell in on your hands. Oils can also be used for baths or sauna rituals.

Dle popisku by měla být vůně uvolňující, atiseptická, idální při nachlazení a rýmě, přesně to co jsem od olejíčku očekávala a olejíček splnil.Olejíček je 100 procentně přírodní a jak je již na etiketě k vidění, silice pochází z Rumunka.  Olejíček je úžasný a splňuje přesně to co má ať už po uživatelské stránce, či po přírodní. :) Za mě můžu doporučit.

According to the label, the fragrance should be relaxing, atiseptic, idyllic in colds, exactly what I expected from the oil. Oil is amazing and fulfills exactly what it has for a users. In additional it is 100 percent natural and originally the pieces of oil are from Rumunia.  I can recommend it.

 Na stránkách Saloosu naleznete velký výběr olejíčku, tudíž si opravdu každý přijde na své, více informací o olejíčcích naleznete pod TÍMTO okdazem.

9 komentářů:

  1. Já tuhle vůni miluji na vánoce :-) krásně to podpoří přirozenou vůni vánočního stromečku :-)

    V čem spočívá ženská síla

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem o tom nevedela. Taková vůně se hodi na Vánoce.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Já moc vůni lesa nemusím, ale na Vánoce proč ne :-) mnohem více mi voní třeba vanilka, kokos, skořice, káva, mandle a podobné gurmánské vůně :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě moc hezky voní, mám takové vůně ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle vůně mě zrovna moc neláká, ale je super, že mají i takové olejíčky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. amazing post honey!
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  7. Na Vánoce jako stvořený :) Teď by mi asi úplně nesedl :)

    OdpovědětVymazat