...: Jaro s Dresslily/ spring time with Dresslily

neděle 24. března 2019

Jaro s Dresslily/ spring time with Dresslily


Krásný den, dnes jen krátce, v rámci spolupráce s Dresslily, vám představím 5 kousků, které jsou jarními novinkami na eshopu. První z nich jsou květované šaty s knoflíčky, šaty jsou dle mého názoru velice trendy a pro jaro, či léto ideální i kvůli motivu květů, který se k těmto obdobím hodí.


It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday.
New arrivals: https://www.dresslily.com/promotion/spring-is-in-the air.html?lkid=20140986

Hi my lovely followers, today is the day for first spring wishlist with Dresslily. I feell spring in the air so I show you my lovely new spring items from this eshop. I want show you a five pieces, which you can find under THIS LINK.
Dress on the picture I like for long time and I am still thinking about buying, because it is amazing for spring and also for summer time. I like flowers motif. What do you think about this dress? 

Dalšími kousky, které jsem vybrala jsou plavky, s plavkami z čínským e-shopů mám velice dobré zkušenosti a mohu je doporučit. 

I like this bikini because I have similar, it is amazing, I like motif and I can say, that the quality of bikini from these eshops are very good.
I have good experiences with tankini, because I had one before many years, it is good when you - me have not a good body and you have not mood to show your body on beach. 

No a trička, zaujala mě černobílá kombinace, kterou mám moc ráda. :-)

Top and t-shirt I like because of combination black and white colour which is my favorite. 





Pokud máte zájem, můžete využít níže uvedené slevové kódy.
If you can want you can use this codes for discounts. 
Use code: DLAnniversary   with 12% discount

Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD

5 komentářů:

  1. Krásné kousky, ty šaty se mi moc líbí :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké kousky, každopádně přesně ty stejné šaty jsem objednávala z Ali a byla jsem dost zklamaná:/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šatičky jsou kouzelný, já na léto šaty zbožňuji a nosím je nejčastěji :-)

    V čem spočívá ženská síla

    OdpovědětVymazat
  4. E-shop neznám a ani mě neláká.. Klasický přeprodej z Ali..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat