...: ČTVRTEK/ THURSDAY 24. 04. 2019

čtvrtek 25. dubna 2019

ČTVRTEK/ THURSDAY 24. 04. 2019

Krásný čtvrtek moji milý blogeři i neblogeři. Dnešní den se dočista vyvedl a to nejen proto, že jsem mohla o trochu dřív skončit v práci, ale hlavně kvůli počasí, je pohádkové, jarní až bych řekla, že možná i letní, nevím jak u vás, ale u nás svítí sluníčko, krásně hřeje, ve vzduchu voní květiny a člověk se cítí fajn. Vím, že v poslední době neprojevuji příliš velkou aktivitu u vás na blogu, ale doufám, že mi to odpustíte a užijete si se mnou můj další outfit, který vznikl ve spolupráci s Dresslily, já jsem z něj naprosto unesená a to hlavně proto, že doménou celého outfitu jsou šaty, které jsou nádherné, sedí mi dokonale a nikde jsem zatím nenašla ani jednu chybičku, už se těším až takových dnů bude víc a budu je moci více vynosit. :)! Outfit jsem doplnila novými sandály Santé a pouze přidala řetízek, který mám také z Dresslily a strasně moc se mi k tomu hodil. Jak si užíváte dnešní den vy? 

I wish you nice thursday my lovely bloggers or another visiters of my blog. Today is a fantastic day, because I went earlyer from my job and because the weather is perfect, it seems to me like fairytale. Sun shinning and the weather is warm and I feel flowers in air. I feel fine. I know that in last time I don´t write on your blogs, but I hope that you forgive me and you check my new outfit from Dresslily.I love my outfit, mainly because the main thing are dress, which are amazing, and they look great. I think that this dress will be sutiable in summer. With dress I took my new sandal Santé and I added only necklace which I have from Dresslily too. How are you today? 




It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday
And here are for you a specialy codes: 

Use code:DLBF20 with 20% OFF:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd 

5 komentářů:

  1. Wow, tak tyhle šaty jsou úplně dokonalé! ♥ Kdybych neměla už koupené šaty na kamarádčinu svatbu, tak bych hodně váhala, jestli si je neobjednat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Střih i barva ti krásně sednou :) Jsou moc nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké šaty :) na léto budou parádní.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat