...: Velikonoční pondělí/ Easter Monday 2019

středa 24. dubna 2019

Velikonoční pondělí/ Easter Monday 2019

Už je to pár let, co mě omrzely Velikonoce, ano jako správná hospodyňka miluji to vše kolem, kdy mám možnost napéct a přichystat dobrůtky, ale ten den a to kolem, mě už tak moc nebere a jelikož mám přítele, který Velikonoce také příliš neprožívá, využil pár dní volna a vyrazil na ryby a já za ním dojela. Je to pár hodin co jsem doma. Před chvíli jsem dokoukala Hru o trůny a musím říct, že mě druhý díl zklamal, po prvotním napětí u konce prvního dílu jsem čekala trochu víc, ale myslím, že ten třetí díl to dožene. No nic dost kecání, měla bych na sebe hodit tričko, mikinu a vyrazit, kámoška čeká a budeme hrát discgolf. Znáte někdo tento sport, nebo tuto zálibu? Mimochodem ryby byly úžasný, kapříci byly nádherní a přítel chytal téměř jednoho za druhým. :) Co jsem tak pochopila, byl na rybníku nejúspěšnější, ale dost chlubení, už opravdu valím a o tom, co mám na sobě si můžete přečíst dole pod fotkami. Tak čau!
Hi how do you spent Easter? I don´t like Easter, but I like preparing of food and decoration and so on. Because my boyfriend does not like Easter too, we spent last week at fishingpond. Now it is monday and I watch while ago Game of thrones. What do you think about new episodes? Because it is time to go, I have to say goodbye because I go on discgolf with my friend.  Do you know this sport. Is it sport? By the way fishing was amazing, because my boyfriend caught very big carps.

A co mám na sobě? Pro krásný jarní den jsem zvolila černé kalhoty z Pepco, černé tenisky Sam, černou kabelku z Primarku, mé brýle a asi jediné pořádně zachované, které jsou z Chorvatska a novou halenku z Dresslily. Halenka má úžasný a mnou velice oblíbený motiv s proužky a květinami, je lehce kroplá a je prostě krásná. :) Na Dresslily vyjde cca na 18 dolarů. Halenku naleznete zde.

I wore black pants from Pepco, black sneakers Sam, black handbag from Primark, my only one sunglasses which are from Croatia and my new blouse from Dresslily. Blouse has amazing motif which is my very favorite, becaute it has stripes and flowers. The blouse is in short style. The price for blouse is around 18 dollars and if you like it, you can see it HERE.

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday
And here are for you a specialy codes: 

Use code:DLBF20 with 20% OFF:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd  

5 komentářů:

  1. Hra o trůny docela zklamání. Jinak pěkný look :)

    OdpovědětVymazat
  2. A very nice and stylish look, dear!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný look, zaujala mně ta halenka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se teda tento díl Hry o trůny moc líbil, takové ticho před bouří a bylo super vidět všechny postavy pospolu (zatím) naživu, trošku si ujasnit kde kdo s kým je. Za mě to bylo fajn:) Jinak hezký outfit, ta košile/halenka je super.

    OdpovědětVymazat