...: Pátek 19. 04. 19/ Friday

sobota 20. dubna 2019

Pátek 19. 04. 19/ Friday

Páteční večer, venku se téměř setmělo, sedím u svého stolu, kde v poslední době trávím čím dále méně času, je to tím, že celý dny pracuji s počítačem, či jsem prostě líná sedět a raději si lehnu? Nevím... Sedím a v uších mi zní hlasy seriálu, koukám na Superdrbnu, už podruhé, jsem u konce a stejně jako poprvé už se těším až to konečně skončí a pustím se do dalšího seriálu. Přemýšlím jestli si dám sprchu a zalehnu k filmu, či budu pokračovat v úklidu a možná ještě něco upeču na víkend, měla jsem chuť udělat muffiny, ale dnešní pečení mě naplnilo tak, že se mi absolutně nechce. Byl fajn den, i když jsem toho příliš nestihla, chtěla jsem fotit, ale nějak jsem to už nezvládla, ale nelituji... proto vám sem hodím alespoň outfit z předešlého focení, doufám, že se vám bude líbit i skrz teplý svetr, který je skvělým parťákem skrze jeho hebkost a teplíčko. :) 

It´s friday evening, it is almost dark outside. I am sitting at my desk, where I have been spending less and less time lately, is that I still work with my computer, or am I just lazy to sit and I prefer layng? I don't know ... I am sitting and in the ears I have earphones andd I listen  serial, I watch Gossip girl. I watch this for the second time, I'm over and I'm looking forward to the end of the series. I am thinking about a shower, laying at the film, continue cleaning or baking. I wanted to make muffins, but today's baking was too much for this day. I  wanted to take pictures, but I did not any photos,  but I do not regret ... that's why I am showing you outfit from the previous photo shoot, I hope you will enjoy it through a warm sweater is a great partner through his softness and warm material.

Sweater: Genesis, blazer: H&M, jeans: Primark, shoes: Santé, sunglasses: Croatia

6 komentářů: