...: POCITY/ feeling

neděle 14. dubna 2019

POCITY/ feeling

Dlouho tady nebyl článek s tím, co právě dělám, jak se cítím a co momentálně prožívám. V poslední době ztrácím chuť cokoliv pro blog dělat a těžce se dokopávám abych vůbec něco napsala. Touha tvořit je, ale jakmile zapnu počítač, načtu blogera, nechce se mi fotky přidávat a už vůbec ne něco smysluplného psát. Tuto fázy bych nazvala moji blogovou krizí a jistě nejsem jediná, která tohle zažila. Naštěstí můj blog mám ráda a mám ráda i veškerou odezvu, která se mi dostává, mé úspěchy a jsem spokojená z každého článku, který se mi alespoň trochu vydaří. Doufám, že toto období mě již brzy opustí a opět budu tvořit veseleji a s více nápady. 

For a long time there was no article on what I'm doing, how I feel and what I'm experiencing right now. Lately, I have been reluctant to do anything for a blog, and I am hard to do anything to write anything. The desire to create them, but as soon as I turn on the computer, load the blogger, I don't want to add photos and write something meaningful. I would call this phase my blog crisis and I'm certainly not the only one who know this. Luckily, I like my blog and I like all the feedback which I get and I am happy with every article. I hope that this period will soon leave me, and again I will create cheerful and with more ideas.
Sunglasses: Zaful; leggins: Kik; shos: Santé, handbag: NewYorker, bracelet: polodrahokamy.cz

Jinak co dělám? Pracuji a má práce mě baví. Po práci většinou svůj čas trávím vařením, nákupy a posezením s přáteli, tím myslím hodinka či dvě kafíčka v týdnu po práci. :) Dvakrát týdně si zacvičím, z toho jednou týdně docházím u nás na místní cvičící středisko. Momentálně jsem ve fázy, kdy zkouším zumbu. 

Otherwise, what am I doing? I work and enjoy my work. After work I usually spend my time with cooking, shopping and sitting with my friends, I mean a hour or two after work. :) I do a sport for  twice a week, and once a week I come to our local training center. I'm currently in a phase of trying zumba.

Jak už to u mě bývá zvykem, tak k takovým článkům patří outfit. No upřimně tento outfit příliš nenosím, maximálně doma, či v okolí domu, já nevím, líbí se mi, ale mezi lidi mi úplně vhodný nepřipadá. Je to pro mě něco nového a chtěla jsem vám ho ukázat, takhle na fotkách se mi kombinace hodně líbí. A jak se líbí vám? 

As it is usually at me, these articles include an outfit. Well, I don't wear this outfit too much, at most at home, or around the house, I don't know, I like it, but it doesn't seem to be a good fit for me. It is something new to me and I wanted to show it to you, I like this combination a lot on the pictures. And how do you like it?

6 komentářů:

  1. Blogových krizí už mám za sebou nespočet, vždy přejde chuť psát a pak se naopak vše vrátí do normálu a mám plno nápadů na články :D Ale to je úplně normální, takže tě plně chápu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj v tomhle nejsi sama :-) takových jsem také už měla.. :-) já píšu když mě to baví a mám nápady, náladu, ale ne že musím, protože pak to jde cítit i z těch článků a to já nechci.. :) pro mě je blog koníček :-) jelikož jsem spíše samotářský tip a jsem radši sama. tak jsem si hledala koníček, kde můžu být s lidmi :-)

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovědětVymazat
  3. Zumba je super, mám jí na VŠ jako tělák a hrozně mě to baví :) jinak tu krizi znám, taky fakt občas nemám chuť a tak prostě nic nedělám, je to normální, hlavně že si užíváš života, to je super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem blogovou krizi asi ještě neměla. Blog je místo, kde vypnu, od všeho se odreaguju a věnuju se tomu, co mě baví. Jinak outfit je pěkný, jako vždy. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Great post, my dear. I hope that your blog crisis will gone soon. Outfit is so nice, I like it. And you should write more posts like this.

    If you have time, can you check my blog:
    Wonderland Vibes | Kako popraviti ocene do kraja školske godine?

    OdpovědětVymazat
  6. Kožené kalhoty mám doma taky, ale zatím jsem je ještě na sebe ven nevytáhla :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat