...: Řetízek/ necklace

středa 17. dubna 2019

Řetízek/ necklace

Musím se přiznat, za poslední dobu jsem dost probrala své šperky, začala jsem si všímat, že některé jsou již ohrané a nemusím je příliš často a některé řeknu to tak jak mi pusa narostla, jsou prostě dost jeté... Miluji kvalitní šperky, ale upřimně je raději dostávám než do nich investuji, spíše se zaměřuji na ty které jsou běžně dostupné za pár kaček a u kterých je snad nekonečný výběr. V nedávné době mé oči v rámci spolupráce zabrousily na minimalistický zlatý řetízek pouze s přívěskem ve tvaru kolečka. Řetízek je tak akorát dlouhý a pro ty, kdo milují zlato je ideálním doplňkem snad ke všemu, já jsem ho za poslední týden sundala snad až teď. Šperk jsem si objednala z Dresslily, kde stojí kolem 2 dolarů. Což si myslím, že je docela fajn cena, za takovou univerzální věc.Co myslíte ;)? 

In last time I threw out a many necklaces, because they were not good. So I thought about new necklace and I was interested by necklace from Dresslily which is in gold colour. Necklace is minimalistics and it is very practicall thing, because it is suitable with every clothes. I wore it all week . What do you think about this necklace? I love it.! 
Simple Round Link Chain Necklace in gold

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday.
 
Special code:
Use code:DLBF20 with 20% OFF:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd
  

3 komentáře: