...: Bio Karité balzám na rty/ lip balm

neděle 12. května 2019

Bio Karité balzám na rty/ lip balm

Miluji dlouho trvající rtěnky, převážně ty, které opravdu drží celý den a téměř nic je nesmyje. Miluji tu barvu, tu matnost... Zní to krásně že? Ale po takových šminkách mé rty neuvěřitelně trpí, loupou se, bolí, jsou suché, popraskané a podobně. Většinu času se rychle zahojí a stačí použít obyčejný balzám. V poslední týdnu obyčejný balzám nestačil a musela jsem sáhnout po něčem novém, po něčem, co mi doposud leželo v šuplíku a čekalo na vyzkoušení a jak již název napovídá, sáhla jsem po bio karité balzámu od Saloosu.

I love long-lasting lipsticks, mostly those that really hold all day and almost nothing to wash them off. I love the color, the matt finish ... Sounds beautiful, right? But after using of these lipsticks, my lips suffer incredibly, they peel off, they hurt, they are dry, cracked, and so on. Most of the time they heal quickly after  using ordinary balm. In the last week, the ordinary balsam was not enough and I had to find for something new, something that had been in my drawer and waiting to be tested. Ant it was bio lip balm by Saloos.

Balzám mi pomohl, rty krásně zhojil, po druhém dni přestali bolet a dnes již pátý den, jsem mohla opět použít moji oblíbenou rtěnku. Balzám rty krásně promastí a navíc moc pěkně voní po vanilce a růži. Mé rty ho naprosto zbožňují.

My balsam helped me, my lips healed beautifully, they stopped hurting after the second day and today, on the fifth day I could use my favorite lipstick again. The lip balm is beautifully greasy and also smells good (it has smell of vanilla and rose). My lips adore him.

Balzám by měl být hojivý, ale také by měl mít ochranný faktor a rty zvláčňovat a to vše díky skvělému složení bambuckého másla, rostlinných olejů, ricinového a bio jobového, včelího vosku a podobně. Mimo jiné obsahuje 100% esenciální oleje: levandule, růže, geránie a další.

The balm should be healing, but it should also have a protective factor and soften the lips, all thanks to the excellent composition of shea butter, plants oils, beeswax and the like. Among other things, it contains 100% essential oils: lavender, rose, geranium and more.
S balzámem mám velice dobrou zkušenost a mohu jej vřele doporučit. V případě, že by vám balzám oslovil, mrkněte na stránky Saloosu na spřátelené e-shopi, kde si můžete balzámek také pořídit. 
Děkuji Saloosu za zaslání tohoto produktu. A po přečtení recenze všem přeji krásný den.

I have a very good experience with balm and I can recommend it. If you are interested in balm, check out the Saloos website and in there you have to check out friendly e-shopy where you can also buy balm.Thank you Saloos for sending this product. And after reading the review I wish everyone a nice day.

6 komentářů:

  1. Looks so nice :) I'm glad you like this balm :)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ho a byla jsem s ním spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Mám také jeden složený z podobných produktů a sou supr. Sice jsem tento ještě nezkoušela, ale je jedním z favoritů pro příště. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, přesně, ty dlouhotrvající rtěnky rty velmi zatěžují. Osobně s nimi mám špatné zkušenosti. Takže jsem se loni nadchla pro permanentní make-up rtů. Ano tetování které vypadá opravdu velice zajímavě už i tím že jsou rty plnější. Se skutečně velkou ochotou a kvalitní službou doporučuji paní Radchenko - https://www.permanent-makeup-praha.cz/permanentni-make-up-rtu/ Možná jste už o ni slyšeli, je to profík ;-) Zuzka

    OdpovědětVymazat