...: Nákupy WISH 16.05.19

čtvrtek 16. května 2019

Nákupy WISH 16.05.19

Krásný čtvrteční podvečer, v poslední době má slova vepisuji pouze do kratších článků a ani dnešní článek toho nebude vyjímkou. Během několika posledních měsíců jsem uskutečnila pár nákupů na mém oblíbeném Wish, prozatím mi stále více vyhovuje než Aliexpress a tak nakupuji na něm. A co jsem koupila tentokrát? Abych se lehce rozvíjela ve svém YouTube tvoření, zakoupila jsem malinký mikrofon a tripod vhodný jak pro foťák tak pro mobil, akorát foťák je na něj kraped těžší... Dále 
jsem si koupila lištičku s chlupatou koulí, po které jsem se dívala opravdu dlouho a jejíž kladné recenze mě o koupi přesvědčily. No a to bych nebyla já kdybych se nesoustředila na šperky, pořídila jsem si krásný řetízek a organizér na náušnice

Beautiful Thursday evening, in last ti e my words have been written only in shorter articles and even today's article will not be an exception. During the last few months, I have shopped on my favorite Wish, for the time it is better for me than Aliexpress and so I shop on it. And what did I buy this time? I bought a small microphone for my youtube creations and tripod. Tripod is good for cellphone, but for camera too. But camera is a little bit more heavy.
I also bought furry ball with fax wchich I looked for long time. And the last two things are necklace and organiser for earrings.

8 komentářů:

  1. Jůů, tak ta lištička je neskutečně roztomilá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám stále raději aliexpress. Více mi vyhovuje jeho obsluha, ceny i kvalita produktů. :) Ale ráda na wish čerpám isnpiraci a pak si ty věci dohledávám na ali :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nákupy, dají se tam sehnat super věci :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Já stále raději nakupuji na aliexpressu. Ten tripod mám taky, ale brala bych, kdyby byl o něco vyšší.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám taky radši Aliexpress. Je to pro mě nejpohodlnější a nejlevnější možnost🙂. Jinak ten mikrofon se zapojí do foťáku? Docela mě to zaujalo😲?

    P.S. Máš chybku ve slovu "krapet"🙂.

    Verča ze Ztracena v Praze I Co mi dělá v životě radost?

    OdpovědětVymazat