...: Březen/ March 19

neděle 26. května 2019

Březen/ March 19

Ahoj všichni, vítám vás u nového článku. Během následujícího týdne vám sem přidám shrnutí měsíce března - dnešní článek, dubna a května, ten přidám o trochu déle, vzhledem k tomu, že nám ještě týden schází. :) Březen byl prvním náznakem jara, i když to tak mnohokrát nevypadalo, byl sníh, fujavice a neustálé mínusy, vykoukly první teplejší paprsky sluníčka a já si to užívala. Jelikož mě baví pečení a miluji jídlo, hodně jsem nakupovala, snažila jsem se převážně zdravě, ale jedla jsem i nezdravě... ochutnala jsem svoje první nemléko a bylo úžasný! Je to sice drahá záležitost, ale chuťově výtečná.

Hi guys this week I will add a few posts from last months, becuase I did not write these posts and I like these posts... so the first month  which was not on my blog is March. March was very nice month for me, I was in Prague on Interbeauty, I was in Jihlava, there was my job meeting. I tasted a many good food or drinks, I was on cottage and I enjoyed the fisrt shines of sun.
Díky volným lístkům od Saloosu jsem se s Hančou podívala do Prahy na Interbeauty - článek zde a video zde. Provětrala jsem se několikrát venku ať už při pracovní pochůzce či při našem prvním rybaření, srovnala jsem si kosmetiku a zakoupila první jarní dekoraci. Koncem března díky skvělému počasí došlo i na naše první posezení na zahrádce. Vzpomínáte na březen? Jaký byl váš měsíc?

6 komentářů:

  1. Marec je jeden z mojich najobľúbenejších mesiacov, pretože prichádza jar a to milujem. Ja som využívala ešte posledné príležitosti na lyžovanie alebo som sa dekoráciami pripravovala na jar. No tento rok to prebehlo tak strašne rýchlo a už zase prichádza leto...<3
    Simple but significant

    OdpovědětVymazat
  2. Great post dear! Photos are amazing !

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem teda také nemléko ochutnala, ale moc mi to nechutnalo, ani mandlové. Na tohle prostě nejsem, ale aspoň ušetřím :D Já v březnu chodila hlavně do školy a do práce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Nemléko mají u nás často ve slevě v Globusu. Běžně ho mají ve slevě i o polovinu, ale zatím jsem ho sama neochutnala :)

    OdpovědětVymazat