...: Duben/ April 2019

pátek 31. května 2019

Duben/ April 2019

Dnes tu mám pro vás pokračování shrnutí mých předchozích měsíců. Ze salátů, které jsem si v práci z počátku dopřávala, jsem přesedlala na pestřejší stravu a sem a tam jsem si něco doma uvařila, začala jsem si užívat pestré stravy na plno a propadla jsem nové a zároveň staré lásce, mangu. Užívala jsem si rozkvetlých stromů a přítomnosti mazlíčků. Velikonoce jsme strávili s přítelem na rybách a pálení čarodějnic jsem trávila částečně s mamkou v pochodu na kopec, kde celá událost probíhala a poté přítomnosti na oné události společně s kámoškou, celý den jsme zakončily grilováním

Today I have for you new post from April. When I started in my job I ate salads, but in last time I have started cook. I fall in love to mango. I enjoyed blooming trees and pets. On Easter me and my boyfriend were at fishingpond. When it was witches burning, I was with my friend on event in oour city and after this we had grill party.


6 komentářů: