...: #1 Youtuberky které sleduji/ Youtubers

čtvrtek 6. června 2019

#1 Youtuberky které sleduji/ Youtubers

Je to pár měsíců, co jsem se na YouTube spojila s Renčou, která mě tak trochu přivedla k nápadu napsat článek na téma, které youtuberky sleduji. I přesto, že jsem si stáhla hned několik fotek mých oblíbených tvůrců, doposud jsem se k článku nedokopala...

It is a few month whne I was contacted by Renny, who had idea about video with her favorite youtubers, so I was inspirated, but I wanted write post and here is it.

V poslední době jedna z nejznámějších, nejsledovanějších a jedna z nejvíce top Youtuberek, já osobně jsem Markétu měla ráda již předtím, než se začala objevovat na obálkách časopisu. Markéta má velice příjemný hlas, nenudí, má pozitivní přístup a ví, že aby něčeho dosáhla musí makat, na
sobě jako takové, ale i na vlastních cílech. Kromě toho se mi líbí i její elegantní styl oblékání. 

In last time she is one of most famous youtubers in our country. I liked Marketa before then she had become a famous. She has very nice voice, she is very positive and she know that if she wants achieve goals ahe has to work on herself. And what more? She has very elegant style, which I like. 

Shopaholic Nicol
Kdo nezná Nicol, jakoby nežil. Jedna z těch nejúspěšnějších a nejznámějších počátečních youtuberek, která se proslavila různými hauly, společnými videi s ostatními youtubery a podobně. V poslední době se spíše věnuje instagramu, ale když jednou za čas přidá na svůj kanál nějaké video z cestování jedná se o skvělou tvorbu, která má stále své kouzlo tohoto pozitivního a ukecaného človíčka. 

This youtuber is one of first famous starting youtubers in our country, now she i more on instagram, but when she adds video about travel on youtube, it has still magic of this smiling person. For examples her first videos were hauls.
Hanneton Monde
Anetka, další takový usměvavý človíček. Jedná se o holčinu, která již několikrát studovala v zahraničí na Erasmu, točí vlogy a dělá úplně skvělé sekáčové hauly s úlovky za pár korun.

She´s name is Anet, she is next smiling person. This girl was on many times on Erasmus. She makes vlogs from daily life and amazing hauls from second hands.
Apres chic
Tuto holčinu sleduji teprve chvíli, nejdříve mi byla vzdálená, věkem i studiem na střední škole, ale postupně jsem si ji oblíbila, moc mě zaujaly její vlogy, hlavně z Rakouska, kde studovala a kromě toho se mi líbí její nenásilný a pozitivní přístup k cvičení... teď se stěhovala zpět do ČR a jsem zvědavá, kam bude její tvorba směřovat dál.

I watch this girl only a while. I like her vlogs mainly from Austria, where she studied. In addition I like her positive mind for sport. Now she is back in Czech Republic and I am curious what she will add now.

5 komentářů:

  1. Znám jen první dvě, ale videa na YouTube moc nesleduju. Stále si raději přečtu článek.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. These youtubers are all new to me.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  3. Wow I must check them out xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/06/kate-kasin-translates-you.html

    OdpovědětVymazat
  4. Poznám všetky 3 ale nesledujem ich :) Tiež natáčam na youtube ale tak nejak neni ani čas si pozrieť tvorbu iných.

    FAREBNÁ TYPOLÓGIA JE BLBOSŤ!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Markétku si pamatám ešte z čias kedy len blogovala, vtedy dosť spievala, a presne to jej psaníčko LV a ružičky od Vildy si z tejto ery pamatám :D :)))

    OdpovědětVymazat