...: Byla jsem na svatbě/ I was on wedding

úterý 18. června 2019

Byla jsem na svatbě/ I was on wedding

Byla jsem na svatbě a víte co? Bylo to krásné, všechno bylo dokonalé až na to teplo... Krásná nevěsta, jako princezna, elegantní ženich. Dobrá nálada, skvělá společnost. Dekorace laděná do fialova, levandule, růže. Vůně, ach ta vůně květin!!! Pěkné proslovy, skvělý program, tombola plná "hodnotných cen". Skvělé jídlo. Překrm v podobě lahodné paštiky s brusinkami, kouskem bagetky a salátkem. Svíčková.. Dort lehký, lahodný, mascarpone s kousky ovoce, žádný máslový tučný, v tom horku celkem osvěžující. Raut, jídlo podle všech chuťových představ. Sladký, od nejrůznějších třpytivých pralinek, přes brownies, donuty, ovocné košíčky... Slané od mimi burgerů, přes žebra, panenku, steaky, řízky, jarní závitky, tortily, různé druhy salátů s masem i bez masa, bagetky. Bylo toho spousta a nemělo to chybu. A hudba? Tak ta byla skvělá taky. Užili jsme si to a i přesto, že jsem dvakrát nechtěla, chytla jsem kytku a teď mi dělá parádu ve vázičce. :)

I was at the wedding and you know what? It was beautiful, everything was perfect except for the warmth ... Beautiful bride, like a princess, elegant groom. Good mood, great company. Decoration decorated in purple, lavender, rose. Smell, oh the smell of flowers !!! Nice speeches, great program, raffle full of "valuable prizes". Great food. Starter in the form of delicious pate with cranberries, a piece of baguette and salad. Sirloin .. Cake light, delicious, mascarpone with pieces of fruit, no butter, quite refreshing in the heat. Banquet, food according to all taste. Sweet, a variety of shimmering truffles, over brownies, donuts, fruit cups ... Salty from mimi burgers, over ribs, doll, steaks, spring rolls, tortillas, various salads with and without meat, baguettes. It was a lot and it had not a mistake. And music? So it was great too. We enjoyed it and even though I did not want to, I caught a flower and now I have flower in vase.


11 komentářů:

  1. juj hned by som šla na svadbu :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Svatby miluju, sama jsem už byla asi na třech a nemůžu se dočkat na tu svou! :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že nemáš více fotek. Podle popisu musela být moc krásná :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pár fotek z mobilu, ale nechci je sem dávat, nevěsta ani neví, že to takhle zveřejňuji a nevím jestli by souhlasila, takže se snažím chránit soukromí.

      Vymazat
  4. na svadbách je najlepšie jedlo :DDD pekný príspevok
    ww.lifeordreamidiots.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Naposledy som bola na svadbe pred rokom a vždy je to veľmi príjemná udalosť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. hned bych šla někam na svatbu, zatím jsem byla jen na jedné...

    OdpovědětVymazat