...: Léto je tady/ summer is here... #summertime

úterý 11. června 2019

Léto je tady/ summer is here... #summertime

Vítr ve vlasech, oči dokořán, tvář rozehřátá, vůně, ta vůně! Cítíš to? Vůně jara, léta, cokoliv! Ta nádhera. Tohle období miluji, tohle období mě dobíjí, mám chuť vstát a zase něco dělat, plnit své resty, hnout svým tělem a zpevňovat, uklidit si všude kde je to možné i nemožné, však už od včera dělám čistku ve svém šatníků, nestíhám, chci udělat toho tolik a nemám dost. Tohle mě baví. Jsem asi blázen, ale blázen do tohoto skvělého počasí.  Ale nesmí být hic, ten ukrutný nesnesitelný hic, kdy každý padne a je vedrem znechucen, to už pak ono není, to ne! :) Mimochodem tyhle šaty jsem vloni ulovila v sekáči a jsou parádní! :)

Wind in hair, open eyes, warm face, smel, this smell. Do you feel it? The smell of spring, no the smell of summer, whatever. It is amazing. I love this time, I have more energy to stand up and something do or sport doing. I cleaned in my wardrobe and I have feel that I am busy, becausy I want do more and more. I enjoy it. I am crazy, but I am crazy who is falls in love with this nice weather. But it must not be warmer weather. By the way this drees I bought last year in secondhand Genesis. 


Dress: Reserved, shoes: Pepco, jacket: Primrk, sunglasses: CA, bracelet: polodrahokam.cz, necklace: Dresslily

8 komentářů:

  1. mám úplne rovnaké pocity. to počasie je dokonalé už sa len niekde hodiť do vody, alebo poležať na deke <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, já ještě nikde nebyla, ale chtěla bych... :)

      Vymazat
  2. Sekáče jsou prostě skvělé :) A já se teď snažím každou volnou chvilku trávit u bazénu, na mě už je toho tepla až až :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou krásné a pěkné počasí mi taky dokáže zlepšit náladu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. you look beautyfull! amazing photos :)
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  5. fashion looking! i like this style and i want to try!!!
    luxhairshop homecoming style
    (づ ̄3 ̄) づ╭❤~ Love your blog, thank you for sharing.
    :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty sú krásne. Veľmi rada nakupujem v second handoch. Veci sú už predsa len trošku nosené a príjemnejšie na nosenie. Blog ma zaujal a stávam sa pravidelným čitateľom :).
    Karollinatom

    OdpovědětVymazat