...: #2 Youtuberky, které sleduji/ Youtubers

pátek 5. července 2019

#2 Youtuberky, které sleduji/ Youtubers

Ahoj, vítám vás u pokračování článku: Youtuberky, které sleduji. V posledním článku jsem vám představila první čtveřici mých oblíbených youtuberek a dnes bych vám ráda představila další mé oblíbené tvůrce.

Hi guys, today I welcome you at new post: Youtubers. In last time I showed you 4 youtubers and now I want show you next.

RENY LOVE BEAUTY LIFE

O Renči jste u mě určitě již slyšeli, jak jsem již v předchozím článku zmiňovala, je to youtuberka, která mě přivedla k tomuto nápadu na článek. Na Renču jsem vloni narazila zcela náhodně, zanechala jsem ji komentář pod videem a ona mě oslovila na instagramu. Byla jsem překvapená, z youtube tvůrců, malých ani velkých jsem se ještě s nikým nespojila. Povídaly jsme si a docela jsme si rozuměly, i když moje tvorba a její se v mnohém liší a je to daleko větší blázen do kosmetiky než já, jsem ráda, že jsem ji skrze sociální sítě poznala. Podporuje ostatní menší méně začínající youtubery a skvělé nápady u ni rozhodně nechybí. 

I think that you heard about Renny. She is youtuber who had idea about this theme and I was inspired by her for making of this post. I met Renny on social networks last year, I let her commentary under her video and after this she wrote me on my instagram. We wrote together and she in very nice and kind person. She is bigger lover to cosmetics than me, but I like her. She support small youtubers as me.  

WEEF

Tak tahle holčina je úplně dokonalá, na nic si nehraje, má ráda přírodu a bojuje za lepší svět, má velice nápaditá a netradiční videa, rozhodně u ní nenajdete typické hauly, kosmetiku a nebo obyčejné vlogy, její vlogy jsou neobyčejné a to doslova. Dost času tráví cestováním, různými projekty, adrenalinovými zážitky a podobně. Její videa jsou odlehčená, a její hlas velice milý a pozitivní. Sice se s ní v mnohém neztotožňuji, nejsem člověk, který by si zrovna vystačil s málo věcmi, ale i tak mám ji moc ráda. A hodně mě zaujal projekt Banglakids a líbí se mi videa z hor a lezení. 

This girl is totally perfect, she has not a false face, she likes nature, she fights for better life. Weef has original videos and you don´t find on her channel typically haul or empties and so on. She spend time with interesting projects, she love travelling and she has adrenalin experiences. She does not afraid of adrenalin.  She is not like me, she has only a few basic things aroud her and I have many things, but I like her. The one of the best videos is Banglakids

Sassha 93

Nemůžu úplně říct, že by se jednalo o mou oblíbenou youtuberku, kterou bych sledovala neustále. Popravdě na její videa se podívám pouze občas. Nicméně se jedná o holčinu, kterou osobně znám, je od nás z města a snaží se a já bych ji tímto chtěla podpořit. U ní najdete různá videa, z kuchyně, typické hauly, kosmetiku, spotřebované produkty, ale občas i vlogy, či motivační videa a DIY. 

I don´t say that this girl is my favorite, but I know her personally, because she is from my city. I watch her videos only sometimes. I support her, she wants be better. She has videos with haul, empties products, DIY, vlogs and so on...  


Kromě výše zmiňovaných mám ráda a sleduji i spoustu dalších youtuberek, v poslední době se mě líbí Stylewith me, její vlogy a videa z domova. Simkastyle, tu sleduji už hodně dlouho. Za zmínění také stojí Chick lexi, ale ta už nějakou dobu video nepřidala, A cup of style, u kterých se mi líbí hlavně vlogy, za mínění také stojí Kateřina Kladivová a její vlogy, občas se podívám na Flebgee a další... Klidně mi sem dolů můžete napsat typy na youtuberky, které znáte a sledujete vy a co vás na nich baví.

I like also a many next youtubers, in last time I like Stylewith me, hers vlogs and videos from her home. Simkastyle I watch for long time. The next is Chick Lexi, but she does not add videos now. At A cup of style I like vlogs and I like also like vlogs by Kateřina Kladivová. Sometimes I watch on Flebgee and more.... If you know some good youtubers, you can let me some tips.
 

8 komentářů:

  1. Ta Reny mě bude bavit, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Weef je super :) A máš pravdu, ten její hlas se opravdu hezky poslouchá. Z českých youtuberek mám ráda ještě Markétku Frank.

    https://thewaybya.webriter.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kateřinu Kladivovou jsem si poslední dobou oblíbila i já :) Ráda se podívám i na Aprés-chic, Eli Sunday, MaruškuVEG, Hanneton Monde a na holky z A Cup of Style :) Ale jednoznačně mojí nejoblíbenější youtuberkou je teď Alexa Sunshine83 :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. I will check them out xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/07/avila-world-without-limits.html

    OdpovědětVymazat
  5. These ladies sounds great. One can find so much inspiration on YouTube. I mostly follow arty YouTubers but sometimes I switch things up.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Já už na moc lidí na youtube nekoukám, koho si občas pouštím tak je Hanneton Monde a A cup od style, jinak nic moc :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Některé slečny znám, ale ani jednu z nich nesleduji. Vlastně teď už pravidelně nesleduji téměř nikoho.

    OdpovědětVymazat
  8. Katka Kladivova měla dřív nádherná videa. Taková klidná, obyčejná, prijemna. Jak přestala chodit do práce, už se mi to nelíbí. Navíc mě štve, když pridava na Instagram fotky ubreceneho obličeje, jak je hrozně smutná. To chápu, je mi to líto a nic zlého ji nepřeji, ale když má někdo smutek, tak se jde vyfotit na Instagram, aby bylo vidět, jak je smutný? Nebo když říkala, že lidi jsou hloupí v době kovidu, proč nedodržují pravidla a sama chodila na nehty a řasy. Nepřipouští si žádnou sebereflexi. Byla moje oblíbená youtuberka a její videa mi dělala radost. Teď už ji sledovat nechci právě kvůli té možná falesnosti nebo jak to nazvat.

    OdpovědětVymazat