...: Vloni touto dobou a dnes/ last year in this time and today

sobota 6. července 2019

Vloni touto dobou a dnes/ last year in this time and today

Dny plynou jako voda. Vloni přesně touto dobou jsem již byla po státnicích, měla jsem prázdniny a trávila čas přemýšlením o tom co bude dál, ani mě nenapadlo, že další rok budu v mé vysněné práci, kde jsem do náplně pracovní činnosti měla možnost nahlédnout již během praxe ve škole. Splnilo se a mám pocit, že jsem tam kde mám být. Co vám budu nalhávat, prázdniny mi chybí a chybět ještě nějaký čas budou, nejsem tak dlouho po škole a i přes brigády, to byla určitá volnost, ale jsem spokojená a své volno si můžu rozplánovat, plus další bod navíc jsou finance, je tak trochu pravda, že peníze jsou svoboda a tak se hned o něco lépe plánuje, jak využít svůj volný čas a nemusím příliš přemýšlet nad tím, jestli vůbec budu mít i "pár blbých korun", jako to bylo při brigádě. :) Změna je život a já jsem ráda za to, kam jsem se posunula a jakým směrem se posouvám, ale netvrdím vám, že za měsíc, či pár dní, když přijde blbá náladu, budu tak happy a pozitivní člověk jako teď. Jsem jen člověk. A tak to prostě je! 

The days flow like water. Last year exactly this time I was already after state exams, I had holidays and spent my time thinking about what would happen next, nor did I think that the next year I would be in my dream job, where I had the opportunity to look at work during my school practise. And now hee in my dream job and I feel that I am where I am to be. I don´t lie to you I miss the holidays and it will miss it some time, because I'm not so long after school and despite the brigade, it was a certain freedom, but I'm satisfied and I can plan my free time, plus the extra point is finance, is a bit true that money is freedom and so is a easyer to plan some things in my free time and I don't have to think too much about whether I will even have a  some crowns like the during brigade. :) Change is life and I am happy where I am staying  and which direction I am moving, but I can not tell you that in a month or a few days, when a stupid mood comes, I will be as happy and positive as I am now. I am only human. And so it is! 

Sunglasses: C&A, t-shirt: Genesis (Esmara - Lidl), pants: Pepco, handbag: butik, shoes: Pepco




 Mimochodem, jak se vám líbí outfit? Já si tímto trikem při koupi nebyla vůbec jistá a nakonec jsem v něm strávila celý den a docela jsem si na něm zvykla, navíc s vyčesaným culíkem to má i šmrnc. :) 

By the way do you like me outfit? I was not sure with buying of this t-shirt, but now I am very satisfied with this and I spent in this t-shirt all day and in addition it looks cool with ponytail.

7 komentářů: