...: #9 Vlog |Chvíli doma a nákupy v Třebíči|

sobota 17. srpna 2019

#9 Vlog |Chvíli doma a nákupy v Třebíči|

Ahoj, těsně před dovolenou jsem stihla vytvořit další vlog, tentokrát je to pouze z jednoho dne, kdy jsem měla kratší den v práci a rozhodla se s našimi a se ségrou jet na nákupy do Třebíče, kde je obchodní centrum STOP SHOP, navštívila jsem NewYorker, Cropp, House a další. Bohužel jsme nestihly všechny obchody, ale našla jsem konečně krajkové šaty, které mě padnou jako ulité, nákupy hodnotím jako vydařené.

Hi this vlog is from my home and shopping in Třebíč, where is shopping centre which is called  Stop shop.


4 komentáře:

  1. Great video Love the outfits xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com/2019/08/you-are-in-charge.html

    OdpovědětVymazat
  2. Do Stop Shopu jezdím občas, protože v Třebíči pracuji. Občas tam mám ale problém sehnat něco pěkného a přijde mi, že ačkoliv jde o stejné obchody jako třeba v Brně, mají tam oblečení nic moc. Už jsem tam ale dlouho nebyla, tak se brzy půjdu poohlédnout po nějakých podzimních kouscích :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle vlogy mě moc baví, víc takových! :))

    OdpovědětVymazat