...: DM mini nákupy/ DM little shopping

sobota 14. září 2019

DM mini nákupy/ DM little shopping

Krásný den, opět vychází článek až po videu, ale doufám, že se ještě někdo najde, kdo videu odolává a ocení i tuto formu. Jelikož se mi sešly k narozeninám dvě DM dárkové karty, jedna od mých milovaných cihlenek - DĚKUJI HOLKY! A druhá od přítelových rodičů,  rozhodla jsem se toho využít a jeden víkend vyrazit na nákupy. Upřimně měla jsem problém hodnotu utratit, už jsem nevěděla co kupovat, ale teď zpětně bych namyslela ještě dalších milion věcí. 

Have a nice day, the article is published after the video, but I hope that there will be someone who did not see the video and appreciate this article. Since I got two DM gift cards for my birthday, one from my beloved girls- THANK YOU GIRLS! And the other one from my boyfriend's parents, I decided to take advantage of it and go shopping one weekend. I honestly had the problem of spending the value, I didn't know what to buy anymore, but now I would think back a million more things.

V DM jsem se nejdříve zaměřila na zdravé potraviny, nejvíce mě zaujaly těstoviny, na které jsem měla chuť a chtěla jsem arašídové másla, což jsem si za 55 korun splnila (1 stojí 55). No hlavním důvodem, proč jsem kartu chtěla utratit už teď byly rtěnky od Burjoas, které mají ve výprodeji za 149 korun. Poté jsem sáhla po mém oblíbeném korektoru, odličovacím oleji, po nejlepším makeupu, bio kuličce, která je bez hliníkatých solí a je 100% přírodní. Mimo jiné mě zaujala svíčka od Glade, je sice ve vánoční edici, ale za 39 korun tam nemohla prostě zůstat. No a ještě před DM jsem se stavila do Pepco pro izolepy a kabelu za 19 kč. Co jste si naposled v DM koupili vy? 

In DM I first focused on healthy food, I was most interested in pasta, which I liked and I wanted peanut butter, which I bought for 55 crowns (1 for 55 crowns). Well, the main reason I wanted to spend the card was Burjoas lipsticks, which are on sale for 149 crowns. Then I reached for my favorite concealer, make-up remover, the best makeup, a bio ball that is free of aluminum salts and 100% natural. Among other things I was interested in a candle from Glade, although it is in the Christmas edition, but for 39 crowns it could not stay in shop. And before DM, I went to Pepco for sellotape and bag for 19 CZK. What did you last buy in DM?
o

11 komentářů:

  1. V DM jsem si naposledy asi koupila lak, jsem na ně ujetá, jinak pepco je pro mě super pro různé školní pomůcky, za málo peněz hodně muziky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už školní pomůcky nepotřebuji, ale občas se na ně také podívám a je pravda, že ty ceny a výběr je skvělý.

      Vymazat
  2. V DMku se mi nejlépe nakupují sprchové gely a šampony, masky a balzámy na vlasy. Ty jejich voňavé produkty od Balei. :)
    Jinak v Pepcu já nakupuji taky moc ráda :)

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  3. Naposledy jsem v DMku kupovala lapač octomilek :D, ale ještě předtím masky na obličej - ty jejich zbožňuju! :)
    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy, v DM taky ráda nakupuji všechno možné :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Já naposledy kupovala v dm kolíčky na prádlo :D A ráda bych se zeptala, jestli je ta deo kulička účinná :) Taky jsem na ni totiž nedávno v drogérce koukala.

    OdpovědětVymazat
  6. Balea produkty na problematickú pleť som si veľmi obľúbila, no s touto tyčinkou ešte skúsenosť nemám, aj keď vyzerá veľmi zaujímavo :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat